Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M14 (M14)
Serie | Normaal | Foil | ||
Iconic Masters | 0,40 | 0,80 | ||
M14 | 0,50 | 1,50 |
Prijs:
€ 0,50
FOIL
€ 1,50
De end step is weinig bijzonders mee.
Als de trigger op de stack gegaan is, krijg je een rondje priority, dus kun je reageren op de trigger.
Vervolgens als er iets ge-resolved is (bijv. de trigger), dan krijg je opnieuw weer een rondje priority.
En zelfs als hij niet triggerde (omdat je tegenstander in de loop van de beurt geen levens had gekregen), krijg je alsnog een rondje priority.
Krijg je als tegenstander nog priority nadat iemand met deze een angel heeft gekregen?
Als je die "idd" weg haalt dan rijmt het wel lekker.
4 lifegain is zo gedaan idd, en dan tikken de tokens van Accord toch wel érg snel aan.
Edit: zo die zin klinkt krom zeg. Nou ja, jammer dan.
Ik speel hem zelf samen met Trading Post. Beetje life gainen.
Paar dagen geleden tegen een leuk stukje synergy gespeeld. Deze samen met Brion Stoutarm.
Lijkt me best leuk in EDH: er staat immers EACH end step, niet enkel die van jou.
Iemand deze al getest? Ben benieuwd of hij echt zo leuk is als hij lijkt
Enchantment
At the beginning of each end step, if you gained 4 or more life this turn, create a 4/4 white Angel creature token with flying.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
11/17/2017
Angelic Accord’s ability checks how much life you’ve gained during the turn, not what your life total is compared to what it was when the turn began. For example, if you start the turn at 10 life, gain 6 life during the turn, then lose 6 life later that turn, the ability will trigger.
11/17/2017
If you haven’t gained 4 or more life during the turn when the end step begins, the ability won’t trigger at all. Gaining life during the end step won’t cause the ability to trigger.
11/17/2017
In a Two-Headed Giant game, life gained by your teammate isn’t considered, even though it causes your team’s life total to increase.
Decktips