Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Hier kun je inderdaad een TNN mee om zeep helpen, hij target immers de TNN dan immers niet
Mol je hier nou zon nemesis knakker mee? Dat zou wel hilarisch zijn.. of deze op een batterskull leggen.. mss wel leuke sb kaart voor jund of pox?
Gelukkig heb je de post geëdit. Dank.
Niks zo vervelend op nedermagic als losse kaartnamen zonder uitleg bij t kaartcommentaar.
Ik snap de gelijkenis
Doet me denken aan Artifact Possession met de illustratie van Christopher Rush.
Deze lijkt me wel leuk in combinatie met je eigen Deathrender. Tuurlijk, er zijn al tig manieren om je kaarten het spel in te smokkelen, maar het is weer eens wat anders.
Oh god, dit is geweldig.. Nu nog equipments voor Auras.
Dit is wel een heel niche kaart. Wel grappig en ben benieuwd hoe het gaat in de pre-release.
Enchantment - Aura
Enchant Equipment
At the beginning of your upkeep, if enchanted Equipment is attached to a creature, destroy that creature.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/1/2013
The ability checks to see if the enchanted Equipment is attached to a creature as your upkeep begins. If it’s not, the ability won’t trigger at all. If it is, the ability will check again as it tries to resolve. If the enchanted Equipment isn’t attached to a creature at that time, the ability won’t do anything.
7/1/2013
This ability triggers at the beginning of the upkeep of the controller of Artificer’s Hex, not the upkeep of the controller of the enchanted Equipment or the creature that Equipment is attached to.
7/1/2013
Players can’t pay an Equipment’s equip cost to unattach that Equipment to stop Artificer’s Hex from destroying a creature.
7/1/2013
In some rare cases, the creature the enchanted Equipment is attached to as the ability resolves isn’t the same one as the one it was attached to when it triggered. In such a case, the creature the Equipment is attached to when the ability resolves is destroyed.
Decktips