Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Nee. Je doorloopt sowieso iedere beurt alle phases en steps, of je er nou voor kiest iets te doen of niet. Je kan je combat phase dus niet overslaan door niet aan te willen vallen. Dus tenzij Marauding Maulhorn tijdens je declare attackers step bijvoorbeeld getapped is zal deze gewoon aan moeten vallen.
Een vriend van me zegt -als je geen combat declared hoef je ook niet aan te vallen.- Klopt dit?
Creature - Beast 5 / 3
Marauding Maulhorn attacks each combat if able unless you control a creature named Advocate of the Beast.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/1/2013
Marauding Maulhorn can attack if you control a creature named Advocate of the Beast. It just isn’t forced to.
7/1/2013
Marauding Maulhorn checks whether you control a creature named Advocate of the Beast as attacking creatures are declared. At that time, if you don’t, Marauding Maulhorn attacks if able.
7/1/2013
If, during your declare attackers step, Marauding Maulhorn is tapped, is affected by a spell or ability that says it can’t attack, or hasn’t been under your control continuously since the turn began (and doesn’t have haste), then it doesn’t attack. If there’s a cost associated with having Marauding Maulhorn attack, you aren’t forced to pay that cost, so it doesn’t have to attack in that case either.
Decktips