Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Ik zie een vraagteken, dus ik neem aan dat dit een vraag is... Inderdaad, met Ætherize kun je alle attackers terug naar de hand sturen, ook degene met protection from blue of hexproof, aangezien Ætherize niet target.
ik speel zelf rood blauw standard met n paar voyage's end en deze word ik toch best akelig van zolang ik niet all attacking creatures terug naar de hand kan sturen met volgensmij aetherize?
Doe mij maar Skylasher. Is voor 2 mana een 2/2tje die je in oppo's turn kan spelen...
Pro blue stelt doorgaans niet veel voor, tenzij je door merfolks heen wil rennen óf bang bent voor Unsummons enzo
Te specifiek denk ik... doet niks tegen heel veel decks.
wauw, dit is echt een beest. nachtmerrie voor control, ook modern speelbaar denk ik?
Dit ding heeft zoveel potjes gedomineerd in combinatie met Satyr Hedonist. Lekker early hoeken, en dan ligt er opeens een 6/6je op het veld turn 3-4. Er was nauwelijks iets dat er écht vanaf kon komen.
Creature - Hydra 0 / 0
This spell can't be countered.
Haste, protection from blue
Mistcutter Hydra enters the battlefield with X +1/+1 counters on it.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/15/2013
Spells that can’t be countered can still be chosen as the target of spells or abilities that try to counter them. Although the spell won’t be countered, the spell or ability that tries to counter it will resolve, and any other effects of that spell or ability will happen.
Decktips