Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 32,95
FOIL
€ 39,95
ik moet zeggen dat ik m laatst 1 op tafel had liggen in mn rood blauw deck waar ik toch mooi 2 mountains kon tappen voor 2 blauwe mana om nog 1of 2 islands untapped te laten voor n counter spell verder zie ik t nut nog niet zo van om m in multicolor decks te spelen
jah hij kan nog wel is duur worden.
als ik hem opentrek bij Drafts het komende jaar ga ik ze zeker bewaren kan zo regelrecht in elk commander deck.
Ja daarom bracht ik het ter sprake Aangezien dit een land is dat op een redelijk recht-door-zee manier flink veel extra mana kan maken, voor het eerst in god weet hoe lang. Ik zie hem nog wel flink duur worden eigenlijk
En je kunt wel zeggen dan wog gewoon, mijn Gaea’s Cradle lacht je uit En deze werkt ook op enchantments en planeswalkers en gekleurde artifacts, plus op een lege tafel maakt ie iig nog een kleurloze mana. Ik ben iig een fan
zoals de mana generation in t urza block bijvoirbeeld
Ik denk dat dat komt doordat 'vroeger' een grotere hap neemt uit het geheel dan 'recentelijk'.
In dat geval kwam het 'vroegah' inderdaad een stuk vaker voor dat er landen geprint werden die meer dan één mana konden produceren.
PS. Ik denk dat WOTC ook beetje oppast met het printen van landen (en artifacts) die meer dan één mana produceren (of meer mana dan ze kosten). Historisch gezien hebben ze nogal een impact gemaakt.
Nouja volgens mij kwam dat vroeger in ieder geval een stuk vaker voor, ik meen eens zoiets gelezen te hebben ofzo maar ik kan me vergissen
Persoonlijk vind Planechase wel degelijk een 'echte' set. Maar als je alleen de curriculaire sets telt ook dan is het niet heel dramatisch lang geleden, namelijk een jaar of 4 (Crypt of Agadeem?).
Ik bedoel in een echte set
Dat is toch niet dramatisch lang geleden? De Ravnica bouncelanden worden continue gereprint en de laatste keer was met Planechase 2012.
Deze kaart is wel tof in EDH maar één boardwipe en je mag weer opnieuw beginnen.
En hij is ook gewoon BROKEN in edh multiplayer en andere lol
De eerste keer in *hoe* lang precies is dit dat WotC weer een landje drukt dat meer dan één mana produceert?
Mind over Matter kost geen mana om een land te untappen.
Je moet het dan doen met iets als Argothian Elder + Wirewood Lodge + land dat meerdere mana maakt.
jammer en ook maar gelukkig eigenlijk.
@Vince: Die kaart bestaat niet... Zou ook een beetje flauw zijn i.c.m. Gaea’s Cradle, Tolarian Academy, Serra’s Sanctum en Cabal Coffers he..? Ik gok zomaar dat we die kaart dan al wel her en der in een deck hadden gezien...
Legendary Land
T: Add C.
2, T: Choose a color. Add an amount of mana of that color equal to your devotion to that color. (Your devotion to a color is the number of mana symbols of that color in the mana costs of permanents you control.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/15/2013
The second ability is a mana ability. It doesn’t use the stack and can’t be responded to.
9/15/2013
Numeric mana symbols (0, 1, and so on) in mana costs of permanents you control don’t count toward your devotion to any color.
9/15/2013
Mana symbols in the text boxes of permanents you control don’t count toward your devotion to any color.
9/15/2013
Hybrid mana symbols, monocolored hybrid mana symbols, and Phyrexian mana symbols do count toward your devotion to their color(s).
9/15/2013
If an activated ability or triggered ability has an effect that depends on your devotion to a color, you count the number of mana symbols of that color among the mana costs of permanents you control as the ability resolves. The permanent with that ability will be counted if it’s still on the battlefield at that time.
Decktips