Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

True-Name Nemesis

Serie: Commander 2013 (C13)

Rarity: Rare Commander 2013 Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Battlebond
 -
9,95
 -
99,95
Commander 2013
 2
3,95    
Time Spiral Remastered
 -
9,95
 -
0,01
True-Name Nemesis | Commander 2013

 Op voorraad 

€ 3,95 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
4-11-2013 09:30:00

Ik vind dit echt een supergave kaart. De hele manier waarop deze in elkaar is gezet is qua flavor Alpha achtig: een vreemd, tot de verbeelding sprekend en uniek effect.
Het enige dat mij stoort is dat de kaart blauw is. Nu blauw behalve dikke cardadvantage, superieure control en de deckmanipulatie om u tegen te zeggen ook heel efficiënte beaters krijgt wordt het een beetje eng. Daarbij vindt ik de kaart ook meer zwart aandoen (aggressieve power, maar lage thoughness, gecombineerd met een soort nare stalker vibe).

3-11-2013 23:05:00

Wel bizar die prijs, heb het hele deck voor 24 eu

ESKan (52) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
1-11-2013 16:41:00

Tja, het is gewoon een goedkopere Progenitus met iets minder power. De enige kaarten die van hem af komen zijn doorgaans board wipes.

1-11-2013 10:05:00

En zo is overal wel een antwoord op...

leon (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
1-11-2013 10:04:00

Ja leuk, en dan een Infest of iets soortgelijks, en klaar.

1-11-2013 00:26:00

Matige kaart die op 3 a 4 euro gaat eindigen!

Lars (19) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
31-10-2013 23:38:00

Ik ben benieuwd naar deze in Legacy.

30-10-2013 23:06:00

Ik vind het een zeer interessante ability voor een relevante body en passende CMC. Maar ben nog niet helemaal verkocht.

30-10-2013 13:51:00

Ik had deze wel in mijn vizier staan maar 30 USD is toch echt te veel om er een bij te ruilen.

30-10-2013 13:46:00

Dit is gewoon een iets duurdere en grotere maar in multiplayer gelimiteerdere Invisible Stalker!

30-10-2013 11:52:00

Deze kaart is echt wel de moeite waard in merfolk decks, heb m al een paar potjes getest. Maakt matchups tegen aggro veel beter dan een extra lord heb ik zelf tot nu toe ondervonden.
Ik ben in ieder geval ook fan!

30-10-2013 11:43:00

Hype! Is alleenbgoed in merfolk of met stoneforge. Liliana, ratchet bomb, diabolic edict, ze lachen hem uit. Merfolk is btw toch al onblockbaar 90% vd tijd dus die spelen liever een lord.

30-10-2013 10:40:00

Meeste sites zetten deze al rond 30 dollar in de voorverkoop. Zal deze nog door stijgen in prijs?

Nico (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-10-2013 10:25:00

Ik vraag me ook af waarom deze kaart blauw is. Protection is toch (if anything) voornamelijk iets ?

30-10-2013 09:53:00

Open deur-commentaar waait open:

- Hey, deze is goed!
- Deze wordt vast duur...
- Beuh, blauw heeft weer een bom hoor.
- Ik wil deze voor mijn merfolkdeck .
- Powercreep laat zich weer eens zien, het is nu écht niet leuk meer
- Een mini-Progenitus ! (die je wel zelf af kan branden)

En de open deur sluit zich weer.
Maar als afsluiter: Ikzelf ben fan !

Oracle

Creature - Merfolk Rogue 3 / 1

As True-Name Nemesis enters the battlefield, choose a player.
True-Name Nemesis has protection from the chosen player. (This creature can't be blocked, targeted, dealt damage, or enchanted by anything controlled by that player.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/17/2013
Protection from a player is a new variant of the protection ability. It means the following: - True-Name Nemesis can’t be the target of spells or abilities controlled by the chosen player. - True-Name Nemesis can’t be enchanted by Auras or equipped by Equipment controlled by the chosen player. (The same is true for Fortifications controlled by the chosen player, if True-Name Nemesis becomes a land.) - True-Name Nemesis can’t be blocked by creatures controlled by the chosen player. - All damage that would be dealt to True-Name Nemesis by sources controlled by the chosen player is prevented. (The same is true for sources owned by the chosen player that don’t have controllers.)

Decktips