Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Time Spiral Remastered (TSR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Battlebond | 9,95 | 99,95 | ||
Commander 2013 | 7,50 | |||
Time Spiral Remastered | 9,95 | 0,01 |
Prijs:
€ 9,95
FOIL
€ 0,01
Andere versie wel op voorraad.
Nee, daar is deze (en Progenitus bijv.) niet tegen bestand. Een effect dat 'destroy' zegt wil een permanent van de battlefield naar de graveyard sturen. Dat is dus inderdaad iets anders dan dat hij damage zou krijgen.
Verder targetten WoG en de Magus niet, dus ook daar doet Protection niets tegen.
(En toch nog een post mogen plaatsen na de 28e!)
Is deze veilig voor Magus of the Disk of Wrath of God? Met andere woorden is destroy een vorm van damage? Ik weet dat je bij protection moet denken aan damage/enchant/block/target: DEBT.
Wellicht ten overvloede:
Het gaat er NIET om of er "choose" staat of niet.
Het gaat er om of er wel of geen "target" staat. Of er dan nog "choose" bij staat of niet, is niet relevant.
Klopt, maar Ashling, the Extinguisher is een speciaal geval. Die zegt namelijk 'choose *target* creature', dus zit je nog steeds vast aan alle restricties die aan targeten zitten.
Als Ashling gewoon 'choose a creature' had gezegd had protection inderdaad niet geholpen.
''Nee, want je target daar het creature mee''
kiezen is toch niet hetzelfde als targetten of is mij dat verkeerd uitgelegd ?
ik meende dat kiezen/choose om hexproof e.d. heen kan ?
Nee, want je target daar het creature mee.
kan Ashling, the Extinguisher de true name dood maken...
Gooi een Lure op je Engulfing Slagwurm
en wat kan (mono) groen er tegen doen wanneer dit beestje opgepompt is door 2 lords?
En Terminus, Counterspell, Force of Will, of je tegenstander doodmaken voordat de kaart jou dood maakt. Legacy en Vintage zijn de enige toernooiformaten waar je hem mag spelen, en daar zwaaien Storm en Miracles nog altijd de Scepter of Dominance
Zealous PersecutionSupreme Verdict Council’s Judgment werken er tegen
3 mana, en 3/1. Een Night of Souls’ Betrayal hebben liggen is al genoeg. Het is ontegenzeggelijk een HEEL sterk beest, en het feit dat het een Merfolk is helpt absoluut mee, maar hij is niet onverslaanbaar.
is deze kaart niet te sterk... waarom moest dit een merfolk zijn?
Het hoeft niet per se een global effect te zijn, als het maar iets is dat geen last heeft van de protection.
Als je tegenstander als enige creature True-Name Nemesis heeft liggen, dan werkt een Diabolic Edict bijvoorbeeld ook, omdat je daarmee je tegenstander target en niet True-Name Nemesis en omdat protection niet werkt tegen sacrificen.
Niet met planeswalkers, aangezien jij die ook controlled. Buiten dat alleen boardwipes die geen schade doen inderdaad.
Creature - Merfolk Rogue 3 / 1
As True-Name Nemesis enters the battlefield, choose a player.
True-Name Nemesis has protection from the chosen player. (This creature can't be blocked, targeted, dealt damage, or enchanted by anything controlled by that player.)
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
2013-10-17 - wotc
Protection from a player is a new variant of the protection ability. It means the following: - True-Name Nemesis can't be the target of spells or abilities controlled by the chosen player. - True-Name Nemesis can't be enchanted by Auras or equipped by Equipment controlled by the chosen player. (The same is true for Fortifications controlled by the chosen player, if True-Name Nemesis becomes a land.) - True-Name Nemesis can't be blocked by creatures controlled by the chosen player. - All damage that would be dealt to True-Name Nemesis by sources controlled by the chosen player is prevented. (The same is true for sources owned by the chosen player that don't have controllers.)
Decktips