Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2013 (C13)
Serie | Normaal | Foil | ||
Battlebond | 9,95 | 99,95 | ||
Commander 2013 | 3,95 | |||
Time Spiral Remastered | 9,95 | 0,01 |
Veilig betalen met iDeal
Inmiddels wordt de kaart ook in legacy gespeeld, afgelopen weekend gp Washington aantal keren voorbij zien komen. Benieuwd wat dit gaat betekenen bij reprint begin 2014, van dit commander deck!?
Hij zit in het deck.
zit deze nou in een commander deck? zie hem niet in de decklist.
Ja.
Ratchet Bomb doet niks wat protection tegen zou kunnen houden.
Protection werkt bijvoorbeeld tegen targeten, maar "Destroy each nonland permanent" target niet.
En protection prevent bijvoorbeeld damage, maar Destroy is wat anders dan damage.
Ratchet bomb legt deze wel om toch?
Merfolk vs merfolk is toch prima , merfolk wint altijd, degene die deze als eerste door krijgt wint al snel denk ik.
Andere Merfolk decks gaan hier wel van huilen. Die kunnen hem niet wegkrijgen.
Hmm ik had deze al een paar x tegen me gehad en vond hem lastig maar niet op.. nu speel ik zoiezo 5 kaarten main die deze wel weghalen dus mss heb ik gewoon een vertekend beeld. Zulle vast decks zijn die hiervan wel gaan huilen?
Ik denk dat de snelste carriere toch op naam staat van Mental Misstep, als je urza's block niet meerekent.
Laatst had een merfolk deck al legacy toernooi gewonnen waarin deze ook werd gespeelt, slechts 1 maar toch hij zat er al. Dat is toch snelle carrière die de kaart maakt dan
Yup... En de manacost hoeft dankzij Æther Vial ook geen grote issue te zijn
Hoezo heeft merfolk er niks aan?
Niet elk deck speelt islands, ja echt waar, en deze is bijna immuun voor alles. Goede blocker, als je daaraan toekomt, en unblockable, dus slaat hard met een lord erbij, of twee. Het wordt geen 4-of, maar misschien ipv een coralhelmpje, een reejerey. Of naar het sb.
4 tot nu toe. Op mcm beginnen ze op 30 tot over de 40 hij is overal duur. Of het blijvend is weet je nooit. Maar bv zo'n strix begon op een knaak en ging door naar tegen de 20. Heel veel is er niet van. 1 nemesis op 5 commanderdecks.
ik heb geen idee meer wat nou de zogenaamde eigenschappen van de kleur blauw zijn. Ik denk dat het iets met duur is hehe..
zouden er al wat verkocht zijn voor 34?
@zhasu, deze doet niets voor merfolk. die hebben toch al islandwalk met hun lords.
Qua flavor vind ik het ook niks, maar het is duidelijk dat deze kaart is ontwikkeld zodat Merfolk een boost krijgt in Eternal.
Creature - Merfolk Rogue 3 / 1
As True-Name Nemesis enters the battlefield, choose a player.
True-Name Nemesis has protection from the chosen player. (This creature can't be blocked, targeted, dealt damage, or enchanted by anything controlled by that player.)
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/17/2013
Protection from a player is a new variant of the protection ability. It means the following: - True-Name Nemesis can’t be the target of spells or abilities controlled by the chosen player. - True-Name Nemesis can’t be enchanted by Auras or equipped by Equipment controlled by the chosen player. (The same is true for Fortifications controlled by the chosen player, if True-Name Nemesis becomes a land.) - True-Name Nemesis can’t be blocked by creatures controlled by the chosen player. - All damage that would be dealt to True-Name Nemesis by sources controlled by the chosen player is prevented. (The same is true for sources owned by the chosen player that don’t have controllers.)
Decktips