Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

True-Name Nemesis

Serie: Commander 2013 (C13)

Rarity: Rare Commander 2013 Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Battlebond
 -
9,95
 -
99,95
Commander 2013
 2
3,95    
Time Spiral Remastered
 -
9,95
 -
0,01
True-Name Nemesis | Commander 2013

 Op voorraad 

€ 3,95 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
18-11-2013 12:52:00

Inmiddels wordt de kaart ook in legacy gespeeld, afgelopen weekend gp Washington aantal keren voorbij zien komen. Benieuwd wat dit gaat betekenen bij reprint begin 2014, van dit commander deck!?

16-11-2013 02:43:00

Hij zit in het deck.

16-11-2013 02:33:00

zit deze nou in een commander deck? zie hem niet in de decklist.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
6-11-2013 14:33:00

Ja.

Ratchet Bomb doet niks wat protection tegen zou kunnen houden.

Protection werkt bijvoorbeeld tegen targeten, maar "Destroy each nonland permanent" target niet.

En protection prevent bijvoorbeeld damage, maar Destroy is wat anders dan damage.

6-11-2013 14:27:00

Ratchet bomb legt deze wel om toch?

4-11-2013 20:19:00

Merfolk vs merfolk is toch prima , merfolk wint altijd, degene die deze als eerste door krijgt wint al snel denk ik.

4-11-2013 19:47:00

Andere Merfolk decks gaan hier wel van huilen. Die kunnen hem niet wegkrijgen.

4-11-2013 19:22:00

Hmm ik had deze al een paar x tegen me gehad en vond hem lastig maar niet op.. nu speel ik zoiezo 5 kaarten main die deze wel weghalen dus mss heb ik gewoon een vertekend beeld. Zulle vast decks zijn die hiervan wel gaan huilen?

4-11-2013 19:11:00

Ik denk dat de snelste carriere toch op naam staat van Mental Misstep, als je urza's block niet meerekent.

4-11-2013 16:21:00

Laatst had een merfolk deck al legacy toernooi gewonnen waarin deze ook werd gespeelt, slechts 1 maar toch hij zat er al. Dat is toch snelle carrière die de kaart maakt dan

4-11-2013 15:14:00

Yup... En de manacost hoeft dankzij Æther Vial ook geen grote issue te zijn

4-11-2013 15:04:00

Hoezo heeft merfolk er niks aan?

Niet elk deck speelt islands, ja echt waar, en deze is bijna immuun voor alles. Goede blocker, als je daaraan toekomt, en unblockable, dus slaat hard met een lord erbij, of twee. Het wordt geen 4-of, maar misschien ipv een coralhelmpje, een reejerey. Of naar het sb.

4-11-2013 13:22:00

4 tot nu toe. Op mcm beginnen ze op 30 tot over de 40 hij is overal duur. Of het blijvend is weet je nooit. Maar bv zo'n strix begon op een knaak en ging door naar tegen de 20. Heel veel is er niet van. 1 nemesis op 5 commanderdecks.

4-11-2013 13:15:00

ik heb geen idee meer wat nou de zogenaamde eigenschappen van de kleur blauw zijn. Ik denk dat het iets met duur is hehe..

zouden er al wat verkocht zijn voor 34?

@zhasu, deze doet niets voor merfolk. die hebben toch al islandwalk met hun lords.

4-11-2013 10:33:00

Qua flavor vind ik het ook niks, maar het is duidelijk dat deze kaart is ontwikkeld zodat Merfolk een boost krijgt in Eternal.

Oracle

Creature - Merfolk Rogue 3 / 1

As True-Name Nemesis enters the battlefield, choose a player.
True-Name Nemesis has protection from the chosen player. (This creature can't be blocked, targeted, dealt damage, or enchanted by anything controlled by that player.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/17/2013
Protection from a player is a new variant of the protection ability. It means the following: - True-Name Nemesis can’t be the target of spells or abilities controlled by the chosen player. - True-Name Nemesis can’t be enchanted by Auras or equipped by Equipment controlled by the chosen player. (The same is true for Fortifications controlled by the chosen player, if True-Name Nemesis becomes a land.) - True-Name Nemesis can’t be blocked by creatures controlled by the chosen player. - All damage that would be dealt to True-Name Nemesis by sources controlled by the chosen player is prevented. (The same is true for sources owned by the chosen player that don’t have controllers.)

Decktips