Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Born of the Gods (BNG)
Serie | Normaal | Foil | ||
Born of the Gods | 0,15 | 0,35 |
Het hangt er ook wel vanaf welke andere kaarten in de set zitten. Als hydra's bijvoorbeeld meerdere mosters zouden kunnen blocken of als er veel token kaarten zijn zullen dubbelblocks wel meer voorkomen.
Een cyclops die door sheep tokens doodgeblocked wordt zou inderdaad best grappig qua flavor zijn. Dat is nog steeds geen argument waarom het een bruikbare ability is.
Dat er in casual wat vaker dubbelblocking voorkomt is niet heel relevant bij het kijken of een ability gebalanceerd is. Casual is dusdanig anders van (competitief) 1vs1 dat er totaal andere maatstaven gelden.
Het zou inderdaad wel erg in-theme zijn als er een Cyclops was waarmee je sheep tokens zou kunnen maken.
Zou toch cool zijn als je de cyclops dood kon blocken ala Jungle Wurm door em te blocken met 6 Goat tokens? van 0/1? =P
Cyclops opgegeten door zijn eigen geiten
En as far as double blocking goes, in casual gebeurd het vaak genoeg.. genoeg dingen die tokens maken. Het zou in ieder geval meer een downside zijn voor casual ja, wat wat mij betreft niet verkeerd is.
Ha jacob, die wurm heeft idd rampage -1
In theorie klinkt het grappig, maar in de praktijk lijkt het me vrijwel onmogelijk om dat gebalanceerd (en interessant) te houden.
Het idee van 'extra power voor een nadeel' is prima, maar in dit geval is dat nadeel vrijwel nonexistent, omdat dubbelblocking maar zelden voorkomt. En zonder nadeel is er ook geen excuus om extra power uit te delen.
Je bedoelt als Jungle Wurm? Dat is wel gaaf.
Als je de mechanic aanpast naar:
For each creature beyond the first blocked by or blocking Cyclops of One-Eyed Pass, Cyclops of One-Eyed Pass gets -1/-1 until end of turn. (ook blocking)
Dan kan je deze monsters 'veel' power/toughness geven voor hun mana en kan het best wel een leuke mechanic zijn die gespeeld kan worden.
Die kaarten zouden nooit gespeeld worden.. Tenzij er een mechanic is die iets doet met creatures die hun P/T verlaagd zien worden. Dat zou pas interessant zijn, maar een hoop kaarten worden dan vet OP geloof ik?
For each attacking creature beyond the first blocked by cyclops of one-eyed pass, it gets -1/-1 until end of turn.
hoe moet ik omgekeerde rampage voor me zien? For each attacking creature beyond the first not blocked by cyclops of one-eyed pass, it gets +1/+1 until end of turn?
Neen niet in de wereld van, alleen op sommige specifieke planes van magic oftewel "dimensies" lol
Deze kaart is een gemiste kans btw hij had eigenlijk omgekeerde rampage moeten hebben omdat hij maar 1 creature tegelijk ziet aankomen
...in de wereld van Magic wel.
Huh? Bestaan cyclopen niet echt?
Het feit dat er toen al mythen over cyclopen waren, betekent niet dat ze toen ook al bestonden.
Creature - Cyclops 5 / 2
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips