Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M15 (M15)
Serie | Normaal | Foil | ||
Journey into Nyx | 0,15 | 0,40 | ||
M15 | 0,15 | 0,40 |
6x Oppressive Rays, stel je voor op één creature. Dat doet me denken aan dit hier
full JOU kan ook, maar dat was niet de prerelease maar misschien dat hij speelde met gewonnen pakjes?
Op een pre release 6 dezelfde comens krijgen si wel heel rare hoor.
helemaal aangezien je maar 3 Boosters journy had.
6 stuks is niet raar op drafts hoor. Daar gaat de "Max 4 dezelfde kaarten regel" niet op.
6 stuks, toe maar..
Ik heb deze in de prerelease uitgebreid gespeeld -6 stuks in een monowit 40 kaarten deck- en hij is super. Wat hieronder gezegd wordt over late game klopt, maar juist door deze kaart bereikten we nooit late game.
Zelf gebruikt in draft, alleen nut als je erg agro speelt en zo blockers weghaalt, maar mid-late game useless
Ja, want mana abilities zijn ook gewoon activated abilities (of triggers, zie hieronder). Anders had er iets in de trent van "unless they are mana abilities" moeten staan.
605.1. Some activated abilities and some triggered abilities are mana abilities, which are subject to special rules. Only abilities that meet either of the following two sets of criteria are mana abilities, regardless of what other effects they may generate or what timing restrictions (such as -Activate this ability only any time you could cast an instant) they may have.
605.1a An activated ability is a mana ability if it meets three criteria: it doesn‘t have a target, it could put mana into a player‘s mana pool when it resolves, and it‘s not a loyalty ability. (See rule 606, -Loyalty Abilities.)
605.1b A triggered ability without a target that triggers from activating a mana ability and could put mana into a player‘s mana pool when it resolves is a mana ability.
Een Llanowar Elves met dit enchantment er op doet dus vrij weinig meer (tenzij je betaalt, maar ik zou niet weten waarom je dat zou doen).
Ik was op magic online aan het spelen... En daar leek het alsof deze mana abilities stopt... Klopt dat?
Goede kaart begin- en midgame, dode kaart late game.
Best wel ziek goed, zolang je tegenstander maar geen bestow-voltron -achtig deck speelt
Hoe speelde deze in de prerelease? Ben benieuwd
Enchantment - Aura
Enchant creature
Enchanted creature can't attack or block unless its controller pays 3.
Activated abilities of enchanted creature cost 3 more to activate.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/18/2014
The enchanted creature’s controller can choose to not attack or block with it even if it must attack or block if able. Players can’t be forced to pay a cost to attack or block.
7/18/2014
Activated abilities are written in the form “Cost: Effect.” Some keywords are activated abilities and will have colons in their reminder texts. Static and triggered abilities are unaffected by Oppressive Rays.
Decktips