Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Event Deck (MD1)
Serie | Normaal | Foil | ||
Friday Night Magic | 2,50 | |||
Modern Event Deck | 0,60 | |||
Modern Masters | 0,60 | 1,95 | ||
Shards of Alara | 0,60 | 2,95 | ||
Time Spiral Remastered | 0,75 | 0,01 |
Veilig betalen met iDeal
Heeft iemand zowel de Alara als de MMA versie van deze kaart? Op de foto lijkt de MMA versie iets fletser, is dat echt zo of ligt dat aan het plaatje?
Ik vind het eigenlijk altijd beter om het orrigineel te hebben, maar in dit geval vind ik dat fletse wel mooi, soms ben ik een beetje een mierencopuleerder
Volgens mij moet je eerst de Meddling Mage kiezen, aangezien dat moet voordat een speler priority krijgt. Eem triggered ability gaat de stack op zodra je priority krijgt en dan heb je dus al voor de mage moeten kiezen.
As... enters the battlefield is trouwens een replacement effect en verschilot dus van een triggered ability.
Correct me if I'm wrong though
Edit: Ninja'ed
Eerst noem je een kaart voor MM, gezien je dat moet doen tijdens MM entering the battlefield. Als het een trigger was geweest had je ze beide kunnen stacken in whatever volgorde.
Wat gebeurt er als deze tegelijk met een Meddling Mage in het veld komt? Mag ik dan eerst in zijn hand kijken of moet ik eerst de kaart van de MM noemen?
Ja. Reageren met Unsummon op de ETB-trigger van Tidehollow Sculler zorgt ervoor dat de betreffende kaart voor eeuwig ge-exiled wordt.
Terwijl als je datzelfde probeert met Brain Maggot het resultaat is dat je alleen de hand van je tegenstander hebt mogen bekijken en er geen kaart ge-exiled wordt.
2/2 vs. 1/1
Enchantment vs. Artifact
1 trigger vs. 2 triggers
Zombie vs. Insect
Opzich Maar wat de ability betreft is het dus vooral 1 trigger vs. 2 triggers; met Cloudshift en co. kan je nog leuke stacktrucjes uithalen bij de Sculler.
Is er een wezenlijk verschil tussen deze en Brain Maggot wat betreft ability?
soort van Mesmeric Fiend
M.i. is dit Charon, de veerman over de rivier Stix in de Griekse mythologie, die je naar het dodenrijk brengt. Klopt wel met de tekst
Met zijn enters the battlefield trigger op de stack, schiet je hem neer.
Nu gaat zijn leaves play trigger ook op de stack, boven de enters the battlefield trigger. Dit zorgt er dus voor dat de leaves play eerst resolved, daarna dus de enters the battlefield.
Dus eerst krijgt hij de exilede kaart terug (Je hebt alleen nog niks exiled)
Dan mag je een kaart exilen.
Ahh, wacht ff... Lord of the Zombies is toch duidelijker dan ik dacht. Ik snap 'm. Duurt ff, maar dan heb je ook wat
Je kunt de Sculler toch pas sacrificen/destroyen als hij in het spel ligt? En dan triggered dat het leave-play effect en krijgt je opponent zijn kaart gewoon terug. Ik zie dus niet hoe hij zijn kaart permanent kwijt is... Of mis ik nu iets?
echt kickass kaartje ik spele hem in mijn nieuwe deck en tot nu toe is hij geweldig, je vind altijd wel ene target earl game en zelfs een lightning bolt weghalen is goed. je hebt een 2/2 voor 2 mana die heel de hand laat zien en iets weghaald. daarbij komt dat hij wss ook removal vangt omdat de tegenstander die kaart terug wil, geweldige kaart dus
Ik speelde deze kaart altijd met Thopter Foundry om zo voor 3 mana een kaart uit iemands hand voor altijd te verwijderen, een leven te krijgen en een 1/1 flyer.
Ik bedenk me echter dat dit wel bijzonder cool kan zijn met Master Transmuter!!! Je speelt Sculler, ability op de stack, bounce. Je haalt een kaart weg bij de tegenstander en je krijgt een coole artifact terug
Artifact Creature - Zombie 2 / 2
When Tidehollow Sculler enters the battlefield, target opponent reveals their hand and you choose a nonland card from it. Exile that card.
When Tidehollow Sculler leaves the battlefield, return the exiled card to its owner's hand.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/7/2013
If Tidehollow Sculler leaves the battlefield before its first ability has resolved, its second ability will trigger. This ability will do nothing when it resolves. Then its first ability will resolve and exile the chosen card forever.
Decktips