Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Khans of Tarkir (KTK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Khans of Tarkir | 0,30 | 0,50 |
Ik zou aanvallen met de overgenomen creature en dan weer weggeven met Assault Suit ;-)
Hihi, hij heeft hier de helm gejat van Sidisi, Brood Tyrant.
Rly.. Ik neem mijn woorden terug maar mijn fnm plays helaas niet..
Nou ja, geweldig antwoord...
Het is een "wel ok" antwoord. Het is namelijk nogal aan de situationele kant.
Voornamelijk door het stukje dit stukje wat op Crackling Doom staat: "with the greatest power".
Ik denk trouwens ook niet dan iemand een Crackling Doom in je beurt zou spelen als jij een dicht beest hebt en hij/zij heeft een 2+ power beest liggen. (bij gelijke power word er gekozen welk beest word gesacced)
Dus zoals ik al zei, rather situational.
Nou het is iig een geweldig antwoord op een Crackling Doom als die wordt losgelaten in je beurt. Jij verliest misschien niks, je tegenstander verliest wel.
Ja...maar nee. Deze trigger werkt alleen in je eigen beurt. Er staat namelijk "if it's your turn". =)
Mwah het is een instant speed act of treason wat leuk si als de oppo gaat aanvallen voor een mogelijke jij verliest twee beesten.
Het probleem met deze kaart is dat ie pas wat doet T4 en in totaal 6 mana kost voor een Act of Treason met een 2/1 body
Mogelijk speelbaar als een 1-of in Sligh / Aggressive decks in T2? Lijkt me opzich een best goede kaart. Het geeft je iets te doen als je door je hand gebrand bent, haalt een blocker weg, geeft je wat extra reach. Etc.
Erg gave art trouwens.
Creature - Goblin Rogue 2 / 1
Morph 2R (You may cast this card face down as a 2/2 creature for 3. Turn it face up any time for its morph cost.)
When Jeering Instigator is turned face up, if it's your turn, gain control of another target creature until end of turn. Untap that creature. It gains haste until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/20/2014
Jeering Instigator’s last ability can target any creature, even one that’s untapped or one you already control.
9/20/2014
Gaining control of a creature doesn’t cause you to gain control of any Auras or Equipment attached to that creature.
9/20/2014
Morph lets you cast a card face down by paying 3, and lets you turn the face-down permanent face up any time you have priority by paying its morph cost.
9/20/2014
The face-down spell has no mana cost and has a converted mana cost of 0. When you cast a face-down spell, put it on the stack face down so no other player knows what it is, and pay 3. This is an alternative cost.
9/20/2014
When the spell resolves, it enters the battlefield as a 2/2 creature with no name, mana cost, creature types, or abilities. It’s colorless and has a converted mana cost of 0. Other effects that apply to the creature can still grant it any of these characteristics.
9/20/2014
Any time you have priority, you may turn the face-down creature face up by revealing what its morph cost is and paying that cost. This is a special action. It doesn’t use the stack and can’t be responded to. Only a face-down permanent can be turned face up this way; a face-down spell cannot.
9/20/2014
Because the permanent is on the battlefield both before and after it’s turned face up, turning a permanent face up doesn’t cause any enters-the-battlefield abilities to trigger.
9/20/2014
A permanent that turns face up or face down changes characteristics but is otherwise the same permanent. Spells and abilities that were targeting that permanent, as well as Auras and Equipment that were attached to the permanent, aren’t affected.
9/20/2014
At any time, you can look at a face-down spell or permanent you control. You can’t look at face-down spells or permanents you don’t control unless an effect instructs you to do so.
9/20/2014
You must ensure that your face-down spells and permanents can easily be differentiated from each other. You’re not allowed to mix up the cards that represent them on the battlefield in order to confuse other players. The order they entered the battlefield should remain clear. Common methods for doing this include using markers or dice, or simply placing them in order on the battlefield.
9/20/2014
If a face-down permanent leaves the battlefield, you must reveal it. You must also reveal all face-down spells and permanents you control if you leave the game or if the game ends.
Decktips