Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Khans of Tarkir (KTK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Khans of Tarkir | 0,20 | 0,40 |
Het verandert niets aan je boardpositie, nee, maar die 10 levens kunen wel de edge geven om je opp te verslaan. 10 levens op instant speed voor 2 mana is best wel goed en zo kun je de alpha strike vna je op wellicht weerstaan. Hij doet alleen weinig tegen infect
Niet alleen tegen Burn. Scapeshift wordt ook niet bijzonder blij hiervan.
Alleen tegen burn. Tegen vrijwel elk ander deck is dit geen kaart. Hetzelfde geldt voor elke fog/alleen lifegain kaart.
hij wordt ook competitief gespeeld in sideboards van groene decks met zulke creatures
Ik vind dit echt een goede kaart, 10 levens voor 2 mana met een creature met power 4 of groter(dat is geen probleem in groen beesten deck, denk ik).
Instant
You gain 5 life.
Ferocious - You gain 10 life instead if you control a creature with power 4 or greater.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/20/2014
Some ferocious abilities that appear on instants and sorceries use the word “instead.” These spells have an upgraded effect if you control a creature with power 4 or greater as they resolve. For these, you only get the upgraded effect, not both effects.
9/20/2014
Ferocious abilities of instants and sorceries that don’t use the word “instead” will provide an additional effect if you control a creature with power 4 or greater as they resolve.
Decktips