Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Sorcery
All creatures get -2/-2 until end of turn. Whenever a creature dies this turn, you gain 1 life.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/20/2014
You gain 1 life for each creature that Death Frenzy causes to have a toughness of 0 or less. The delayed triggered ability is created before state-based actions cause any creatures with 0 or less toughness to die.
9/20/2014
Only creatures on the battlefield when Death Frenzy resolves will get -2/-2. However, if a creature enters the battlefield and then dies later that turn, you’ll gain 1 life for it.
Decktips