Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Khans of Tarkir (KTK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Khans of Tarkir | 0,15 | 0,50 |
Heel af en toe komt er zo'n héle specifieke kaart uit, in dit geval eentje die echt perfect in m'n Nin, the Pain Artist past.
Sorcery
Draw a card. Master the Way deals damage to any target equal to the number of cards in your hand.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/20/2014
Use the number of cards in your hand after you draw the card to determine how much damage Master the Way deals to the target permanent or player. (Remember that Master the Way is not in your hand; it’s on the stack.)
9/20/2014
If the permanent or player is an illegal target as Master the Way tries to resolve, Master the Way won’t resolve and none of its effects will happen. You won’t draw a card.
Decktips