Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 2,95
Hier zou iets leuks mee te doen moeten zijn:
1. Blauw groen, veel instants en Flash boys.
2. Paar Birds of Paradise en andere dorks zodat je vroeg een manabase op kan bouwen.
3. Daarna deze en niks meer doen in je eigen beurt.
4. ?????
5. Profit.
Leuk met Vedalken Orrery
1x gelezen
volgens mij is het een verbeterde moat als je geen permanents in het spel hebt gegooit
grappige kaart, als je hem cast kun je gewoon aangevallen worden
en kaarten die wel wat doen in dezelfde beurt als dat je ze speeld zijn gewoon beter.
Alleen de verkeerde kleur...groen wil graag beesten casten (dat doe je vooral in je eigen beurt) en aanvallen (en dat kan niet als je tegenstander niets doet). Maar het is wel een leuke kaart
legacy sleeper
1 beurt niks doen 1 beurt wat doen etc en ondertussen mag niemand je aanvallen, voor dezelfde prijs als moat
Voor elke speler geldt: Als jij geen spells cast, of anderszins kaarten uitspeelt, kan niemand hem/haar anvallen tot nà diens eerstvolgende beurt. Hmz. Zoiets. Uberkaart uit Legends.
Dit is zo'n kaart die je 3x moet lezen voordat je 'm echt begrijpt...
World Enchantment
Creatures can't attack a player unless that player cast a spell or put a nontoken permanent onto the battlefield during their last turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
This effect modifies the announcement of an attack, so it only works if it is on the battlefield at that time.
10/1/2008
This has the supertype world. When a world permanent enters the battlefield, any world permanents that were already on the battlefield are put into their owners’ graveyards. This is a state-based action called the “world rule.” The new world permanent stays on the battlefield. If two world permanents enter the battlefield at the same time, they’re both put into their owners’ graveyards.
10/1/2009
Arboria doesn’t stop creatures from attacking planeswalkers, regardless of what their controllers did or didn’t do during their last turns.
10/1/2009
Arboria’s effect cares whether a player put a nontoken permanent onto the battlefield. It’s unusual for an ability to care who did the putting (as opposed to whose control the permanent entered the battlefield under), and requires careful reading of spells and abilities to see which player is instructed to put something onto the battlefield. For example, Exhume causes each player to return a creature card from their graveyard to the battlefield. If Exhume’s controller has no creature cards in their graveyard, but another player does, only that other player puts a permanent onto the battlefield. It doesn’t matter who controls the effect.
10/1/2009
Arboria’s effect cares about the actions taken by players, not their results. If a player cast a spell during their last turn but that spell was countered, that player may still be attacked. The same is true if a player put a nontoken permanent onto the battlefield during their last turn, even if it’s no longer on the battlefield by the time that player is attacked.
Decktips