Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Urzas Destiny (UDS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Urzas Destiny | 0,90 | 9,95 |
Prijs:
€ 0,90
FOIL
€ 9,95
"Heleas is het niet zo, je mag alleen een kaart pakken als Rayne, Academy Chancellor de target wordt van een spell of ability van een tegenstander."
Dat is natuurlijk wel waar, maar je mag al een kaart pakken als óf JIJ óf een van je permanents getarget wordt door een spell of ability van een opponent. Dat hoeft dus niet per se Rayne, Academy Chancellor zelf te zijn die getarget wordt.
En dus twee kaarten als je een Rayne, Academy Chancellor ge-enchant is.
Klopt. Als je hem zelf target, gaat de trigger in zijn geheel niet af en pak je dus ook geen kaarten.
Want dan wordt niet aan de trigger-conditie voldaan: "Whenever you or a permanent you control becomes the target of a spell or ability an opponent controls".
edit: @Torak: Ik zat te twijfelen of ik dat er nog bij moest vermelden. Maar is nu al gebeurd.
Heleas is het niet zo, je mag alleen een kaart pakken als Rayne, Academy Chancellor de target wordt van een spell of ability van een tegenstander.
Uiteraard mag je er dan 2 pakken als Rayne, Academy Chancellor enchanted is.
Toch lees ik rayne dat je alleen kaarten mag pakken als je opponent er dingen opgooit. Dus graag van een Judge
Mag je kaarten pakken als je zelf een enchantment op rayne gooit?
Nouja, Batterskull is toch wel al lang een ding hoor
Al jaren? Ik gebruikte vroeger Vision Charm om Nevinyrral’s Disk te herbruiken. Equipments bestaan nog niet zo lang.
Dat gebeurt toch ook echt al jaren met die blauwe charm hoor? Volgens mij is dat zelfs nog een tijd Legacy sideboardtech geweest
Nah, dat is allang niet stiekem meer hoor. Vanishing is al eeuwig een vervelende toevoeging aan zowat elk Zur the Enchanter-Commander deck.
Je punt over het indirect wegphasen daarintegen is wel echt heel erg tof. Eerder konden alleen aura's mee-phasen, maar datzelfde geldt nu natuurlijk ook voor equip en fortify. Well spotted!
Beste kaart om Rayne mee te enchanten is nog steeds Vanishing, stiekum een hele goede EDHkaart. Voor drie mana kun je ook een Germ met Batterskull voor eeuwig in de schemerzone laten.
Rayne kan niet meer ge-target worden.
Maar als je tegenstander een andere permanent van jou (of jouzelf) target, dan mag je twee kaarten pakken.
@josécvbn: Was dat ook wat je bedoelde?
Wat gebeurt er dan?
met Robe of Mirrors
Rayne, Academy Chancellor enchanted met Coalition Flag is twee kaarten pakken bij elke spell die hij cast.
Hmmm... Moet ze ws. nog wel indestructible worden op een of andere manier.
Ik heb vroeger wel bij de Appie gewerkt en daar moesten we FIFO vullen
Nu ben ik met andere zaken bezig
Ik ben softwareontwikkelaar van beroep en daar gebruik ik die dingen ook.
Je hebt first in/first out (FIFO) en dat is een rij (queue).
En je hebt last in/first out (LIFO) en dat is een stapel (stack).
Legendary Creature - Human Wizard 1 / 1
Whenever you or a permanent you control becomes the target of a spell or ability an opponent controls, you may draw a card. You may draw an additional card if Rayne, Academy Chancellor is enchanted.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
If a spell or ability targets multiple permanents you control or targets you and one or more of your permanents, this triggers once for each such target.
10/4/2004
The “if” in the card text does not have a special meaning. You check if this card is enchanted when the ability resolves and draw 1 or 2 cards.
8/1/2005
When casting an Aura on this card, the triggered ability will resolve before the Aura enters the battlefield.
Decktips