Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Dit is een heel erg leuk kaartje, vooral in limited (draft of sealed), val aan met een manifested landje, wordt waarschijnlijk geblocked en in de 2nd mainphase gooi je deze er achter aan, jij houd een creature in het spel en je tegenstander is een groter creature kwijt.
Wel een soort van 2 voor 1 trade, maar het breekt het veld wel weer open. En dat is waar deze goed in is. Dus helemaal niet slecht voor een common.
Creature - Human Assassin 1 / 2
When Hooded Assassin enters the battlefield, choose one -
- Put a +1/+1 counter on Hooded Assassin.
- Destroy target creature that was dealt damage this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
11/24/2014
If a creature was dealt damage but regenerated (which removes all damage from it), it will still be a legal target for the second mode of the triggered ability.
11/24/2014
You choose which mode you’re using as you put the ability on the stack, after the creature has entered the battlefield. Once you’ve chosen a mode, you can’t change that mode even if the creature leaves the battlefield in response to that ability.
11/24/2014
If a mode requires a target and there are no legal targets available, you must choose the mode that adds a +1/+1 counter.
Decktips