Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Fate Reforged (FRF)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2017 | 0,40 | |||
Fate Reforged | 0,50 | 1,95 |
Als je hem turn 3 cast krijg je die beurt gelijk 2 mana terug. Volgens mij is hij wel goed in een Eidolon of Blossoms deck want dan kun je het combineren met CA
Zoals te verwachten is, dat deze gebruikt zou worden om Ugin, the Spirit Dragon snel te kunnnen casten. Zag o.a. Brad Nelson deze spelen op stream scg, mana opbouw ging snel
Njah, wat ik bij een andere kaart ook al zei, weet niet meer welke haha, het is eigenlijk gewoon een kwestie van "RtFC!". (Read the Fudging Card!) =p
Ja precies, iedereen leest daar overheen. Ik ben benieuwd of hij wat gaat doen in Standard.
Ik had deze gisteren op de pre-release. Die 4 extra per beurt, was wel erg sterk. Ik kon daardoor zoveel meer beesten casten / unmorphen, spells zoals Hunt the Weak werden daardoor ook makkelijk speelbaar naast het casten van een beest. etc. Ik vind deze erg sterk in limited.
Veel mensen dachten in eerste instantie dat deze een duurdere Eladamri’s Vineyard was, maar het geeft in beide mainphases!
Enchantment
As Frontier Siege enters the battlefield, choose Khans or Dragons.
- Khans - At the beginning of each of your main phases, add GG.
- Dragons - Whenever a creature with flying enters the battlefield under your control, you may have it fight target creature you don't control.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
11/24/2014
The “Khans” ability triggers at the beginning of both your precombat main phase and your postcombat main phase. Unused mana empties from players’ mana pools at the end of each step and phase.
11/24/2014
For the “Dragons” ability, you decide whether the creature with flying will fight the target creature you don’t control as the ability resolves.
11/24/2014
Each Siege will have one of the two listed abilities, depending on your choice as it enters the battlefield.
11/24/2014
The words “Khans” and “Dragons” are anchor words, connecting your choice to the appropriate ability. Anchor words are a new rules concept. “[Anchor word] - [Ability]” means “As long as you chose [anchor word] as this permanent entered the battlefield, this permanent has [ability].” Notably, the anchor word “Dragons” has no connection to the creature type Dragon.
11/24/2014
Each of the last two abilities is linked to the first ability. They each refer only to the choice made as a result of the first ability. If a permanent enters the battlefield as a copy of one of the Sieges, its controller will make a new choice for that Siege. Which ability the copy has won’t depend on the choice made for the original permanent.
Decktips