Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Fate Reforged (FRF)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2016 | 0,60 | |||
Commander 2019 | 0,60 | |||
Commander 2021 | 0,40 | |||
Commander Forgotten Realms | 0,01 | |||
Double Masters | 0,60 | 1,00 | ||
Fate Reforged | 0,90 | 1,50 | ||
Midnight Hunt Commander | 0,01 |
Prijs:
€ 0,90
FOIL
€ 1,50
Sanguine Bond was niet zo'n goed voorbeeld ;-) Ik bedoelde dus een kaart die ongeacht hoeveel leven ik zou krijgen, 1 leven van m'n tegenstander(s) afsnoept. En dan zou het dus wel uitmaken. Maar dank je, helemaal duidelijk zo.
1x20, en 1 Sanguine Bond trigger voor 20.
Als ik 5 beestjes heb met power 4 of hoger, krijg ik dan 5x4 leven, of één keer 20? M.a.w. triggert een Sanguine Bond dan 5 of 1 keer?
Bij toeval lees ik net onderstaande posts en ik heb goed gelachen om de innerljke strijd van Bartel.
Gaat het, Bartel? Je pilletje nog niet gehad? Of moet ie nog inwerken? =p
edit: lol @ lookky =p
Ik hoop dat er ooit een zelf-discussieboek wordt uitgebracht door jou :')
Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt. Het scheelt namelijk nauwelijks: er zijn 43 elf druids en 39 elf shamans.
Elfjes hebben vooral druids, geen shamans.
Ik vind dit toch een ideale kaart in bijvoorbeeld een elves deck.
Maar dat wordt tegenwoordig niet echt meer gespeeld of wel?
Sorcery
Draw a card for each creature you control.
Ferocious - You gain 4 life for each creature you control with power 4 or greater.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
11/24/2014
Ferocious abilities of instants and sorceries that don’t use the word “instead” provide an additional effect if you control a creature with power 4 or greater as they resolve.
Decktips