Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: 6th Edition (6ED)
Serie | Normaal | Foil | ||
6th Edition | 1,00 | |||
Mirage | 1,50 | |||
Time Spiral TS | 1,50 | 3,95 |
Veilig betalen met iDeal
Daar heb je helaas weinig aan als je opponent / speelt en jij Sen Triplets.
Voor Sen Triplets kun je ook dingen spelen als Chromatic Lantern of eventueel Realmwright
Jammer dat Painter’s Servant banned is in EDH in dit geval
Ik denk dat Contamination en Infernal Darkness niet heel goed werken in een Sen Triplets EDH Deck
Zie ik nu pas dat celestial dawn alleen voor jou kaarten geld en niet voor de tegenstanders
Moest denken aan Darkest Hour. Ook niet hetzelfde, maar zit een beetje in de richting.
Infernal Darkness is er ook nog
Painter’s Servant
Mycosynth Lattice
Lijken hierop en in zekere zin ook;
Urborg, Tomb of Yawgmoth
Maar letterlijk identiek aan deze zijn ze nooit. Dus niet alleen voor 1 speler waarbij alle kaarten in je hand, library, graveyard en battlefield zwart zijn en al je landen swamps zijn en alleen maar -symbolen er op hebben staan. Wat dat betreft is dit een vrij uniek effect.
Contamination komt het meest in de buurt van celestial dawn.
is er ook een zwarte versie van deze kaart?
Ik denk niet dat ik deze kaart helemaal snap. Alle landjes worden plains, dus alle landjes kunnen witte mana maken toch? Stel dat je deze Donate aan iemand anders, dan worden al zijn/haar land plains. Maar witte mana mag je dan toch gebruiken voor elke kleur? Hoe kan deze kaart dan andere decks (die niet wit spelen) platleggen? Alvast bedankt.
Edit: Deze vraag was gericht voor commander, maar ik zie het punt al. Niet witte commanders kunnen geen witte mana maken
Klopt. Beide zijn "Land - Plains" geworden en hebben alleen nog maar de ability om te maken. Hun oorspronkelijke land types en abilities zijn ze kwijt.
oke, maar je Watery Grave is dan dus geen swamp island meer?
dan heb je dus aan bijv. een Cabal Coffers niets meer aan, toch? hoewel je die zelf nu wel als plains kunt tappen
Bijna exact. Supertypes veranderen niet, dus als het geen basic landje was, dan wordt het een "Land - Plains" (en geen Basic Land - Plains).
zijn al je landen in het spel nou exact een ''kopie'' van Plains?
dat de type van bijv. een Watery Grave nou gewoon een [basic land - plains] is geworden en niet [land - swamp island]?
Alleen de kaarten in zijn hand worden dus niet wit geverfd, maar zoals LotZ al aangeeft, is dat totaal niet spannend.
Hoezo werkt dat niet? Goed, je owned de kaarten in je tegenstanders hand niet, maar dit is toch geen probleem?
A: Zodra je ze cast worden het spells you control, die wel onder Celestial Dawns invloed vallen.
B: Ik zie zowiezo niet wat er mis zou moeten gaan, want Celestial Dawn laat je sinds de errata altijd je witte mana als andere kleuren besteden, ongeacht waaraan je dat doet.
Enchantment
Lands you control are Plains.
Nonland permanents you control are white. The same is true for spells you control and nonland cards you own that aren't on the battlefield.
You may spend white mana as though it were mana of any color. You may spend other mana only as though it were colorless mana.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/4/2004
The effect to turn all your non-land cards (including artifacts) white is the effect of a static ability. Thus, a color change on a permanent prior to Celestial Dawn entering the battlefield will be overridden by Celestial Dawn’s effect.
10/4/2004
Celestial Dawn does not change the type of lands which are not on the battlefield. Lands not on the battlefield are what they say they are.
10/4/2004
Will not add or remove Snow Supertype from a land.
10/4/2004
You may use a different color mana than the color required for spells and abilities that require a specific color. If you do, and the spell or ability checks the actual color of the mana, it can tell the difference.
10/4/2004
If you pay white mana to activate an ability that can only be activated by spending another color of mana, then any limitations on activating the ability (such as the number of times it can be activated each turn) still apply as if you spent the proper color.
10/4/2004
Celestial Dawn no longer changes mana symbols on cards.
9/25/2006
Mana produced by spells you control and nonland permanents you control isn’t affected by Celestial Dawn. Llanowar Elves will produce G, for example. However, any colored mana may be spent only on the colorless part of costs.
9/25/2006
Land cards you own that aren’t on the battlefield aren’t changed to Plains.
9/25/2006
If you have nonwhite mana in your mana pool when Celestial Dawn enters the battlefield, it remains there but you can spend it only on the colorless part of costs.
9/25/2006
If you use a text-changing effect such as Mind Bend on Celestial Dawn to change the word “Plains” to a different land type, your lands are all of that new land type, and they will produce mana of the appropriate color for that type.
9/25/2006
If a permanent enters the battlefield while Celestial Dawn is on the battlefield, and then Celestial Dawn leaves the battlefield, the permanent’s color will revert to the colors in its mana cost.
9/29/2017
If a nonbasic land has an ability that causes it to enter the battlefield tapped, it will lose that ability before it applies. The same is also true of any other abilities that modify how a land enters the battlefield or apply “as” a land enters the battlefield, such as the first ability of Cavern of Souls. This is a change from previous rulings.
Decktips