Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters 2015 (MM2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Dissension | 0,60 | 3,50 | ||
Modern Masters 2015 | 0,40 | 2,50 |
Prijs:
€ 0,40
FOIL
€ 2,50
Ja, de ETB-trigger van Cytoplast controleert pas tijdens het resolven welke creatures van jou een +1/+1 counter hebben, dus als je reageert op de trigger door een creature die er nog geen heeft, een +1/+1 counter te geven, dan werkt dat inderdaad.
Damn, niet goed gelezen. Mijn excuses. Even hypothetisch gesproken... was het wel zoals ik in gedachten had, dan het had gekund he?
Dank je voor de moeite!
Ik probeer je te volgen, maar de activated ability verplaatst een +1/+1 counter van een ander creature naar Cytoplast. Niet andersom.
Zorgen dat een ander creature (zonder +1/+1 counters) niet een, maar twee +1/+1 counters krijgt. Een door de activated ability, de ander door de comes into play ability.
Ja, gewoon op de trigger reageren.
Ik snap alleen niet precies wat je wilt doen.
Is het met deze kaart mogelijk om zijn activated ability te gebruiken, nog voordat zijn comes into play ability resolved?
zo van: ik speel een 1/1 beest, pomp hem op tot een 5/5 met graft, mijn root-kin gaat dood, komt terug als 5/5 en gooit overal een counter op.
Deze is wel lekker met Undying lijkt me
Of met Gavony Township
leuk met Fungal Behemoth
Creature - Elemental Mutant 0 / 0
Graft 4 (This creature enters the battlefield with four +1/+1 counters on it. Whenever another creature enters the battlefield, you may move a +1/+1 counter from this creature onto it.)
When Cytoplast Root-Kin enters the battlefield, put a +1/+1 counter on each other creature you control with a +1/+1 counter on it.
2: Move a +1/+1 counter from target creature you control onto Cytoplast Root-Kin.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips