Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters 2015 (MM2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Alara Reborn | 0,15 | 0,45 | ||
Double Masters | 0,15 | 0,30 | ||
Modern Masters 2015 | 0,20 | 0,40 |
Ik speel deze met Thopter Assembly. Wel leuk een 8/9 unblockable.
Word helemaal leuk als je met Time Sieve je tokens blijft killen.
Volgends mij niet, omdat die gnome al in play licht.
*Comes into play*
Edit: Grrr You won this round GH!!
Nee.
De Bottle Gnomes is immers al op the battlefield, hij wisselt alleen van controller.
Ik heb een Glassdust Hulk liggen. Ik Steal Artifact een Bottle Gnomes van mijn tegenstander. Krijgt Glassdust Hulk +1/+1 en wordt die unblockable?
Open the Vaults maakt deze een stuk groter ja. OtV artifacts enteren the battlefield, wat genoeg is om deze te triggeren.
Ook meeVaultende Hulks zien de rest in play komen en worden groter. Alleen zal je nog wel haste moeten geven/ander effect dat om power geeft moeten hebben om daar gebruik van te maken.
sorry Open the Vaults, kzat net effe te denken aan een Empty the Warrens deck...
Stel kheb deze liggen en ik speel een {=empty the vault} met een bak artifact's in me grave dan groeit die toch enorm??
en als die in me grave ligt en terug komt dan .....?
Artifact Creature - Golem 3 / 4
Whenever another artifact enters the battlefield under your control, Glassdust Hulk gets +1/+1 until end of turn and can't be blocked this turn.
Cycling (W/U) ((W/U), Discard this card: Draw a card.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2008
Cycling is an activated ability. Effects that interact with activated abilities (such as Stifle or Rings of Brighthearth) will interact with cycling. Effects that interact with spells (such as Remove Soul or Faerie Tauntings) will not.
Decktips