Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters 2015 (MM2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Modern Masters 2015 | 9,95 | 14,95 | ||
Rise of the Eldrazi | 6,95 | 99,95 |
Prijs:
€ 9,95
FOIL
€ 14,95
Oh was al gezegt.
met Fatestitcher werkt het toch niet? je hebt 100 tapped tokens in het spel, die je weer meot saccen. dan vind ik mijn of mikes ooptie beter
Deze en {=fate sticher} oneindig tokens ^^
@ penpen
Ze worden geremoved 'at the beginning of the next end step'. Je moet de tokens dus maken in de tegenstander beurt TIJDENS zijn end step. Dan untappen ze weer in jouw beurt en kun je ermee aanvallen. Ze verdwijnen dan pas aan het begin van je eigen end step . Ik had het er even bij moeten zetten inderdaad
Zei iemand Goblin Bombardment of een Altar Of Dementia.
eh vertel?
je maakt de tokens in je tegenstanders beurt en je verplaatst steeds deze op de token om die te tappen voor nieuwe.
Leuk en dan is je tegenstanders beurt voorbij en gaan de tokens weg..
oftewel je moet het juist spelen met iets waar je creatures kan saccen voor een leuk effect.
met Glamer Spinners. Dan kun je met vrij veel tokens gaan schoppen . (moet je de tokens wel in de beurt van de tegenstander maken)
Ik heb het met deze ook heeeeel lang vol gehouden in een sealed deck Ik had 'm op Emrakul’s Hatcher liggen....maar mijn tegenstander had 2 Ulamog’s Crushers liggen. Ik was het net aan het volhouden...cast hij een Spawnsire of Ulamog....ik als een gek beesten casten om het maar vol te houden....tot hij volgende beurt
had. Toen keek ik plots tegen 8 Eldrazi aan
Hij valt aan, ik sac al m'n permanents en verloor heeeeeeeeeeeeeeel hard
Hij werkt ook met Sunstrike Legionnaire
@Erwin
ik heb hem net op een Emrakul’s Hatcher gelegd, was ook wel leuk, elke beurt voor 3 schoppen en 3 tokens krijgen. Ik heb dat potje gewonnen.
Ik weet niet wat ik hier het leukst mee vond,
Op de Pekkela wurm,
Op de Jeddi Lifestrider
Of op de Pathrazer of Ulamog
Iemand had deze op de Prerelease op een Cadaver Imp gelegd terwijl hij ook nog een Tuktuk the Explorer in play had. Was best goed gevonden
"I know just the faerie for that job"
Alleen leuk als je het cast op zoiets als een Pestermite
Enchantment - Aura
Enchant creature
Enchanted creature has "T: Create a token that's a copy of this creature, except it has haste. Exile that token at the beginning of the next end step."
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Banned in: Modern
6/15/2010
Splinter Twin grants an activated ability to the enchanted creature. That creature’s controller (who is not necessarily the Aura’s controller) can activate it. The creature’s controller is the player who gets the token.
6/15/2010
The token that’s put onto the battlefield copies exactly what’s printed on the enchanted creature (unless that creature is copying something else or it’s a token; see below), plus it has haste. It doesn’t copy whether the enchanted creature is tapped or untapped, whether it has any counters on it or Auras attached to it, or whether it’s been affected by any noncopy effects that changed its power, toughness, types, color, or so on. In particular, it doesn’t copy the ability granted to the enchanted creature by Splinter Twin.
6/15/2010
If the enchanted creature is copying something else when the ability resolves (for example, if it’s a Renegade Doppelganger), then the token enters the battlefield as a copy of whatever the enchanted creature is copying, plus it has haste.
6/15/2010
If the enchanted creature is a token, the new token copies the characteristics of the original token as stated by the effect that put it onto the battlefield, plus it has haste.
6/15/2010
If the enchanted creature has X in its mana cost (such as Protean Hydra), X is considered to be zero.
6/15/2010
Any enters-the-battlefield abilities of the enchanted creature will trigger when the token is put onto the battlefield. Any “as [this creature] enters the battlefield” or “[this creature] enters the battlefield with” abilities of the enchanted creature will also work.
6/15/2010
The token will not be kicked, even if the creature it’s copying was.
6/15/2010
If you activate the ability and the enchanted creature leaves the battlefield before the ability resolves, you still get a token. The enchanted creature’s last existence on the battlefield is checked to see what it was (specifically, if it was itself or if it was copying something else).
6/15/2010
The token is exiled at the beginning of the next end step regardless of who controls it at that time, or whether Splinter Twin or the enchanted creature is still on the battlefield at that time.
6/15/2010
If the ability is activated during a turn’s end step, the token will be exiled at the beginning of the following turn’s end step.
6/15/2010
If the token isn’t exiled when the delayed triggered ability resolves (due to Stifle, perhaps), it remains on the battlefield indefinitely. It continues to have haste.
7/1/2013
If the enchanted creature is legendary, you will have to put either the original creature or the token into the graveyard as a state-based action.
Decktips