Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters 2015 (MM2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Elspeth vs Tezzeret | 11,95 | |||
foil | ||||
Modern Masters 2015 | 11,95 | 24,95 | ||
Shards of Alara | 12,95 | 24,95 |
Prijs:
€ 11,95
FOIL
€ 24,95
nee want anders zou er bij staan, and lose all abilyties of iets dergelijk
verliest mijn Ornithopter zijn flying van de 3e abilty?
Onder de kaart staat een linkje naar de Planeswalker FAQ, daar kun je precies lezen hoe PW's werken.
Anders was een Chandra Nalaar instant win
Daarom wou ik dat zeker weten.
Nee, Anders had ik er gelijk 4 besteld
Was wel (iets te) overpowered geweest denk ik zo
maar Bedankt,
't Zou het spel wel heel erg veranderen als je ze allemaal mag gebruiken
Nee, je mag in je eigen beurt 1keer een ability naar keuze activeren.
Bij de nedermagic faq, onder de kaart, staat een link waar je meer uitleg kan krijgen over planeswalkers.
heey,
HOe zit het met die ability's?
Mag je die oneindig spelen?
Bijv eerst alle 10 je artifacts untappen?
Vervolgens dat al je artifacts 5/5 worden?
XD Magical Hacker... Sort of lame. Maar wel über lollig...
Master Transmuter??????
LAME! TOTALLY LAME!!!!!
Of gewoon Tinker, maar das niet awesome. Ik zou dit veel gaver vinden of niet dan
Yup, dit is allemaal mogelijk. En Master Transmuter dan?
Ik weet niet wie het nu preceis tegen wie heeft, maar iemand heeft in ieder geval gezien wat ik ook zag, en dat is dat ik wat fout heb gedaan.
Ik weet alleen niet waar die log vandaan komt.
Maar het is dus:
(4+1)
En dan kun je voor elke twee mana die je hebt in de rest van de beurt gewoon heel makkelijk toepassen dat je door Gilder Bairn + Doubling Season verdriedubbelt. Dus krijgt je eigenlijk:
Y=(X+1)*3^N
X is het aantal counters op Tezzeret aan het begin van de beurt, N is het aantal keer dat je verdriedubbelt ( betaalt) en Y is het aantal counters waarmee hij eindigt.
Dan heb je wel minder counters aan het eind, maar dat is praktisch verwaarloosbaar.
Dus: derde beurt sinds veel-counters-combinatie geeft Gleemax. =D
Je hebt gelijk Dreagation, uiteraard bedoelde ik met 3log niet 3 * log, maar gewoon de logaritme met grondgetal 3, maar ik had moeten snappen dat google dat niet zo zou zien
Wat Johan bedoelt is dat je bij 15counters tezzeret nogmaals 1counter geeft voor je het verdriedubbelt. Hij mag nog steeds maar 1keer per beurt een ability gebruiken. Dus vanaf (15+1)*3 gaat het mis bij jou berekening.
Legendary Planeswalker - Tezzeret
+1: Untap up to two target artifacts.
-X: Search your library for an artifact card with converted mana cost X or less and put it onto the battlefield. Then shuffle your library.
-5: Artifacts you control become artifact creatures with base power and toughness 5/5 until end of turn.
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Vraag: Is er een wallpaper van Tezzeret?
Antwoord: Ja, die staat hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2008
The first ability can target zero, one, or two artifacts. You may activate it with no targets just to put a loyalty counter on Tezzeret.
10/1/2008
For the second ability, you choose the value of X when you activate it. You don’t look through your library until the ability resolves. (In other words, you can’t look through your library, decide what artifact card you want, and then determine what X is.) You can’t choose an X that’s greater than the number of loyalty counters on Tezzeret.
10/1/2008
The third ability affects all artifacts you control, including artifacts that are already creatures.
10/1/2008
The third ability causes artifacts you control to become creatures in addition to their other card types.
10/1/2009
A noncreature permanent that turns into a creature is subject to the “summoning sickness” rule: It can only attack, and its T abilities can only be activated, if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn.
10/1/2009
The effect from the ability overwrites other effects that set power and/or toughness if and only if those effects existed before the ability resolved. It will not overwrite effects that modify power or toughness (whether from a static ability, counters, or a resolved spell or ability), nor will it overwrite effects that set power and toughness which come into existence after the ability resolves. Effects that switch the creature’s power and toughness are always applied after any other power or toughness changing effects, including this one, regardless of the order in which they are created.
Decktips