Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Call of the Full Moon

Serie: Magic Origins (ORI)

Rarity: Uncommon Magic Origins Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Magic Origins
 8
0,15
 1
0,50
Call of the Full Moon | Magic Origins

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,50 (1x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
23-10-2017 20:43:00

@Xander
Geen probleem zo zie je maar weer dat je business niet met pleasure kunt mixen

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-10-2017 19:27:00

@Lioncross: Ik had even niet in de gaten dat "Dus ik kan alleen aura's competitief gebruiken wanneer ik ze combineer met hexproof?" een retorische vraag was.

Ik moet ook niet werken tussen het internetten door...

Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (23) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-10-2017 17:03:00

Blauw heeft ook redelijk wat Hexproof. Dan kun je zelf Cryptic Command spelen om Cryptic Command te counteren.

23-10-2017 13:11:00

Dat weet ik en daarom zei ik het ook...

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-10-2017 12:59:00

Hexproof wordt in dat deck gebruikt om het 2-voor-1 probleem te voorkomen.

Zonder hexproof zijn aura's te risicovol.

23-10-2017 12:56:00

@synod
Dus ik kan alleen aura's competitief gebruiken wanneer ik ze combineer met hexproof? of te wel alleen met wit/groen. Maar nogmaals ik weet en ik ken bogles maar ik wou dat je aura's ook gewoon in andere kleuren kon gebruiken op competitief niveau

23-10-2017 12:04:00

Reid Duke speelde Bogles op het WK modern in 2013, kwam 2-0 voor (best of 5) en verloor uiteindelijk met 2-3. Zijn tegenstander, Shahar Shenhar, werd vrij hard overrompeld de hele tijd, maar die is Cryptic Command gaan spelen en dat was dé tech om hexproof tegen te gaan.

Bron: hier

23-10-2017 11:36:00

Auras zijn prima competitief te spelen, dat jij het deck waarmee dat gebeurd niet leuk vind veranderd daar niets aan.

23-10-2017 11:03:00

Ja dat klopt maar ik vind bogles zo ugly dus delete ik altijd van mijn brein

23-10-2017 00:08:00

Was Bogles niet ooit een competitief deck met aura's? (Speel kleine hexproof beestjes, spam aura's en sla er op los?)

22-10-2017 23:43:00

Ik vind het jammer dat je aura's niet competitief kunt spelen want ik vind ze echt heel leuk

22-10-2017 22:46:00

En zelfs Rancor heeft er last van als het target beestje afgeschoten wordt als respons op het casten van de Rancor, resulteert weer in 2 voor 1.

Daarom zijn aura's zelden speelbaar in competitieve formaten behalve in enchantress decks met b.v. Kor Spiritdancer waarbij de aura al carddraw triggert bij het casten.

22-10-2017 22:21:00

Dat heeft elke aura behalve Rancor en de look alikes toch... ?

22-10-2017 19:16:00

Ah okay dankje, maar heeft deze aura nog steeds het aura probleem 1for2?

22-10-2017 16:49:00

Twee mana, een +3/+2 boost en trample is best wel sterk. Als er geen drawback op zat is het wellicht wel een van de betere aura's van tegenwoordig! In Ixalan zit die twee mana +2/+2 haste aura. Ook wel aardig, maar zo kan je ze beetje vergelijken.

Oracle

Enchantment - Aura 

Enchant creature
Enchanted creature gets +3/+2 and has trample. (It can deal excess combat damage to the player or planeswalker it's attacking.)
At the beginning of each upkeep, if a player cast two or more spells last turn, sacrifice Call of the Full Moon.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/22/2015
Call of the Full Moon’s last ability will look at the entire previous turn, even if Call of the Moon wasn’t on the battlefield for some or all of that turn. For example, if you cast Call of the Full Moon and another spell on the same turn, you’ll have to sacrifice Call of the Full Moon at the beginning of the upkeep of the following turn.

6/22/2015
A single player must have cast two or more spells during the previous turn for Call of the Full Moon’s last ability to trigger. If multiple players each cast just one spell during that turn, the ability won’t trigger.

Decktips