Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Battle for Zendikar (BFZ)
Serie | Normaal | Foil | ||
Battle for Zendikar | 0,30 | 0,75 |
Als ze 4/4 zou zijn geweest zou ze ENORM sterk zijn geweest in draft, misschien zelfs té sterk. Met 3 toughness is ze gewoon net wat makkelijker op te ruimen.
Er mist niets hoor. Dit is gewoon een craprare, iedere set heeft ze!
Uiteraard is dit gewoon een bom in limited. Ze is zelfs goed zonder allies. De 3 toughness zou wel zijn vanwege het feit dat Touch of the Void er dan mee kan dealen, want ik kan me best voorstellen dat je de Captain z.s.m weg wilt werken als je haar tegenover je hebt.
Maar hij heeft wel mooi flying!
Ik weet niet wat het is met deze kaart maar hij voelt heel erg onindrukwekkend. 5 mana, en dan maar 3 toughness, geen extra combat ability, terwijl het wel een multicolor rare is. Er mist iets. Misschien moet je het in actie zien om te waarderen?
Creature - Angel Ally 4 / 3
Flying
Whenever Angelic Captain attacks, it gets +1/+1 until end of turn for each other attacking Ally.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/25/2015
Count the number of other attacking Allies as the ability resolves to determine the size of the bonus. Attacking Allies controlled by a teammate will count toward this total.
8/25/2015
Once the ability resolves, the bonus won’t change later in the turn, even if the number of other attacking Allies does.
Decktips