Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Battle for Zendikar (BFZ)
Serie | Normaal | Foil | ||
Battle for Zendikar | 0,75 | 1,95 | ||
Zendikar Rising Commander | 0,75 |
Prijs:
€ 0,75
FOIL
€ 1,95
infinite gaan is gewoon niet leuk om naar te kijken, want om nou 20minuten te kijken hoe iemand tribe elder cycled om al z'n plains + en ander landje in play te krijgen en dan z'n hand zien leegleggen wat in +- buurt 6-7 (gezien de cost van deze kaart) al niet bijzonder eng zal zijn, en dan lekker topdecken met TEveel mana..
en infinite gaan met 1 dmg pingers ernaast maakt de combo alweer moeilijker, deze (wit) elder (groen) en een landfallpinger (rood) en dat moet je dan ook maar net hebben, en tegenstanders kunnen reageren tussentijds om 1 van de 3 te verwijderen dus nee, echt eng zal ik 'm niet vinden. Vind 'm enger als hij Sheoldred en consorten gaat reanimaten later in de game zonder infiniteheid
Als iemand infinitief gaat doet hij dat om het spel te beëindigen. Daarna pakt hij een ander deck. Wraak nemen op het andere deck omdat een pilot de vorige pot won vind Ik dan niet nodig. Edh wint vaak op domme manieren. Infinitief gaan,stelen clonen drain en ToothNnailen etc
't Komt soms ook gewoon voor zonder dat de intentie er is. Lijkt me verschrikkelijk als ik me bij deckbuilden constant druk moet maken of er niet per ongeluk infinites in zitten. 't Is een deel van Magic. Iets met Krosan Grip, en Trickbind, etc.
Wie in Commander Multiplayer infinite combos gaat spelen kan erop rekenen dat ik alles, maar dan ook echt ALLES op zijn gezicht ga gooien om hem zo hard mogelijk te zieken.
Daarom moet je ook geen infinite combo's spelen en al helemaal niet in een multiplayer pot met 4+ mensen. Dodelijk saai imo
Weer een EDH (bijna) infinite combo man... dit keer met Sakura-Tribe Elder. Alsof we die nog niet genoeg hadden.
In mijn Karametra, God of Harvests EDH wordt dit echt een hyperactieve Eternal Witness! nu al zin om deze te testen!
Creature - Angel 4 / 4
Flying
Landfall - Whenever a land enters the battlefield under your control, you may return target nonland permanent card from your graveyard to your hand. If that land is a Plains, you may return that nonland permanent card to the battlefield instead.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/25/2015
A “nonland permanent card” is an artifact, creature, enchantment, or planeswalker card.
8/25/2015
If you return an Aura to the battlefield this way, you choose what it will enchant as it enters the battlefield. This doesn’t target any player or permanent, so you could attach an Aura to a permanent with hexproof controlled by an opponent, for example. If there’s nothing the Aura can legally enchant, it stays in the graveyard.
8/25/2015
A landfall ability triggers whenever a land enters the battlefield under your control for any reason. It triggers whenever you play a land, as well as whenever a spell or ability puts a land onto the battlefield under your control.
8/25/2015
When a land enters the battlefield under your control, each landfall ability of the permanents you control will trigger. You can put them on the stack in any order. The last ability you put on the stack will be the first one to resolve.
8/25/2015
If the ability has an additional or replacement effect that depends on the land having a certain basic land type, the ability will check that land’s type as the ability resolves. If, at that time, the land that entered the battlefield is no longer on the battlefield, use its types when it left the battlefield to determine what happens.
Decktips