Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2015 (C15)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2015 | 0,20 | |||
Gatecrash | 0,15 | 1,30 |
Veilig betalen met iDeal
Dat werkt niet. Om evolve te triggeren moet er een creature de battlefield enteren, en dat doet Simic Keyrune niet. Die blijft gewoon op de battlefield, hij verandert alleen in een creature.
Als je hem een 2/3 crab maakt.. Triggert hij dan ook nog de evolves van je andere creatures, als je die op het veld hebt?
Artifact
T: Add G or U.
GU: Simic Keyrune becomes a 2/3 green and blue Crab artifact creature with hexproof until end of turn. (It can't be the target of spells or abilities your opponents control.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/15/2013
Until the ability that turns the Keyrune into a creature resolves, the Keyrune is colorless.
4/15/2013
Activating the ability that turns the Keyrune into a creature while it’s already a creature will override any effects that set its power and/or toughness to another number, but effects that modify power and/or toughness without directly setting them will still apply.
Decktips