Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Legends (LEG)
Serie | Normaal | Foil | ||
Italian Legends | 3,00 | |||
Legends | 3,95 |
Prijs:
€ 3,95
Inderdaad, wat een teleurstellende kaart. Ik zou bijna zeggen: Doe mij maar Farmstead instead voor WWW.
En de official rulings zijn ook best slecht.
"The enchanted creature gets a +1/+1 counter for each creature that triggers the ability."
Volgens mij is dit in de praktijk lang niet altijd waar door de intervening if clausule, die stelt dat het beest alleen de counters krijgt als het andere beest door de trigger gesloopt wordt.
M.a.w. wanneer het creature met power 3 of minder door combat damage dood gaat: jammer vriend, geen counters.
Best slecht voor WWW toch? De beestjes van de tegenstander doen nog steeds damage, en als jouw beest groot genoeg is om dat te overleven dan is het effect in veel gevallen heel beperkt.
Enchantment - Aura
Enchant creature
Whenever enchanted creature blocks or becomes blocked by a creature with toughness 3 or less, destroy the other creature at end of combat. At the beginning of the next end step, if that creature was destroyed this way, put a +1/+1 counter on the first creature.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
The enchanted creature gets a +1/+1 counter for each creature that triggers the ability.
10/15/2006
Moving the enchantment after the ability triggers will not affect which creatures are affected.
Decktips