Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Als een Lone Rider, in alle andere zones dan de battlefield bestaat alleen de voorkant.
Ja
Als hij als "'it that rides as one" dood gaat, ligt hij dan weer als Lone Rider in de grafbak of niet?
Gewoon een pomp spell wekrt ook al hoor
Anders True-Faith Censer?
laat nu toevallig Peace of Mind een reprint krijgen
Ja ik kan ook nog wel 10 andere manieren verzinnen, ik opperde die Chaplain’s Blessing omdat dat een van de weinige manieren is om dat in Standard te doen.
@ Bartel: Of turn 2 dit manneke, turn 3 hoek en leg een Kitchen Finks neer. Voila, 3 life, oftewel een 4/4 dude einde beurt. (ok, dat is dan niet T2, maar iig wel Modern)
Goeie kaart voor in soul sisters, daar transformt ie alleen al als je 'm cast! Al is beurt 2 ook in dat deck wat lastiger.
Als jij beurt 2 al 3 mana hebt, werkt Chaplain’s Blessing!
Toch wel een leuk kaartje dit. Potentiële 4/4 voor 2 als je m wat voedt. Het probleem is dat je m wil laten flippen in dezelfde beurt dat je m speelt en dat gaat lastig worden in turn 2 denk ik.
Creature - Human Knight 1 / 1
First strike, lifelink
At the beginning of the end step, if you gained 3 or more life this turn, transform Lone Rider.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/13/2016
Lone Rider’s last ability triggers even if it wasn’t on the battlefield when you gained the life this turn.
7/13/2016
Lone Rider’s ability checks how much life you’ve gained during the turn, not what your life total is compared to what it was when the turn began. For example, if you gained 4 life and then lost 7 life this turn, it still triggers.
7/13/2016
You must have gained life before your end step begins. Lone Rider’s last ability won’t trigger if you haven’t, even if an ability triggering at the same time will cause you to gain life.
7/13/2016
In a Two-Headed Giant game, events that cause a player to gain life affect each player separately, even though the result affects the team’s life total. For example, if your teammate’s creatures with lifelink dealt 5 damage, your teammate gained life, not you, and Lone Rider’s last ability won’t trigger.
7/13/2016
For more information on double-faced cards, see the Shadows over Innistrad mechanics article (http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/shadows-over-innistrad-mechanics).
Decktips