Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Expropriate

Serie: Conspiracy Take the Crown (CN2)

Rarity: Mythic Conspiracy Take the Crown Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Conspiracy Take the Crown
 -
24,95
 -
49,95
Expropriate | Conspiracy Take the Crown

Prijs:

€ 24,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 49,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
6-12-2017 23:45:00

@Leslie: de uitkomst is eigenlijk altijd wel bekend hoor, dat is gewoon "you win the game"doorgaans, maar dan in een hoop woorden

20-7-2017 14:56:00

Bijkomend voordeel is dat deze NIET target en je dus prima in commander iemands Sigarda, Host of Herons commander kan stelen

20-7-2017 13:35:00

Deze kaart is echt zwaar intens lomp in een beetje grotere multiplayer potten. Het idee dat wat je steelt ook meteen kan gebruiken omdat je waarschijnlijk zelf voor de extra beurt kiest is echt enorm goed, echt een aanrader voor mensen die van lompe effecten houden waarvan je de uitkomst niet meteen weet. (Maar wel weet dat het sowieso super sick gaat zijn. )

19-8-2016 21:15:00

Ik denk dat hier ook een stukje politiek bij komt kijken. Als ik jou een extra beurt geef, gebruik je die dan om mij aan te vallen of juist niet? Ik denk dat ik je die extra beurt best kan geven in ruil voor een beurtje immuniteit ^^

Blijft natuurlijk de vraag of extra beurten in Commander leuk zijn. Voor mij geldt: als iemand extra beurten begint te nemen (en dan waarschijnlijk in combinatie met copy-effecten), dan verlaat ik het spel. Daar zit ik namelijk helemaal niet op te wachten, ik ben gekomen om samen een potje Magic te spelen, niet om te kijken hoe iemand anders zit te goldfishen.

19-8-2016 20:24:00

aangezien Blatant Thievery 7 mana kost denk ik dat dit in constructed (EDH) in de praktijk gewoon een 9 mana Thievery is.

Edit: Oh nee, een Thievery plus een Time Walk, aangezien je zelf ook mag voten

Oracle

Sorcery 

Council's dilemma - Starting with you, each player votes for time or money. For each time vote, take an extra turn after this one. For each money vote, choose a permanent owned by the voter and gain control of it. Exile Expropriate.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

8/23/2016
Expropriate doesn’t target any of the permanents you gain control of. You could choose a permanent with hexproof, for example. (Hey, money talks.)

8/23/2016
You can vote money to gain control of a permanent you own, no matter who controls it.

8/23/2016
Unlike the will of the council cards from the original Conspiracy set, where a majority of votes determined what happened, each vote made for a council’s dilemma card adds to the ultimate effect.

8/23/2016
The effects of each council’s dilemma ability happen in the stated order. First the vote occurs, then the first effect, and finally the second effect.

8/23/2016
Because the votes are made in turn order, each player will know the votes of players who voted beforehand.

8/23/2016
You must vote for one of the available options. You can’t abstain.

8/23/2016
If a creature with an enters-the-battlefield council’s dilemma ability leaves the battlefield before that ability resolves, players can still vote for any option that would put +1/+1 counters on that creature, even though-or perhaps especially because-those votes won’t generate an effect.

8/23/2016
No player votes until the spell or ability resolves. Any responses to that spell or ability must be made without knowing the outcome of the vote.

8/23/2016
Players can’t do anything between voting and finishing the resolution of the spell or ability that included the vote.

Decktips