Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Conspiracy Take the Crown (CN2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Conspiracy Take the Crown | 7,95 | 14,95 |
ik vind het goed leesbaar. Waar ik pas echt van baal is een kaart met een lap text als deze hier.
Ik heb alle begrip en respect voor beperkingen en snap dat niet iedereen een Tien voor Taal haalt, en ik betreur het dat je door een ongeluk minder goed in staat bent taal te verwerken. Maar ik blijf bij de kern van mijn boodschap: probeer zo goed als je kan hoofdletters en interpunctie te gebruiken, dat helpt iedereen!
Oei, dat is wel minder. En uiteraard hebben we er ook begrip voor dat niet iedereen een taalwonder is (iedereen maakt wel eens fouten).
En ja, in beurt 3 een Jin-Gitaxias, Core Augur neerdroppen zijn dingen waar mensen niet blij van worden.
sorry voor de spel fouten sinds mijn ongeluk is mijn lezen en schrijfen niet goed meer zal mijn best doen dat te verbeteren
ik ga herhalen wat torak zegt want ook al is hij geen moderator hij heeft wel een heel goed punt namelijk dat als je je best doet om iets begrijpelijker nederlands te schrijven dus met hoofdletters kommas punten en dat soort dingen die de lezer helpen dan is het veel duidelijker voor de andere mensen hier wat je bedoelt en dan krijg je ook leuke positieve reacties in plaats van alleen maar mensen die geirriteerd zijn en zeggen dat je taalgebruik compleet onbegrijpelijk is dus doe iedereen een plezier en ik wens jou ook heel veel plezier op deze site en oh ja als je een kaartnaam post dan kun je daar een linkje van maken met {=kaartnaam} dat vinden mensen ook altijd fijn als je dat doet want niet iedereen kent 15000 kaarten uit zijn hoofd
je maakt aleen geen vrienden met angel of hope en jin gitaxias in turn 3 ik moest wel lachen potjes erna wou idereen me killen maar ik kwam in de potjes erna niet in de probleemen wil meer van deze lol
klopt speel aleen edh denk dat dit kaartje aleen goed is op edh ivb met big creatures
speelde deze kaart in turn 3 booooooooom
Het gebruik van iets meer interpunctie is echt top. Echt een aanrader.
Het spijt mij dat ik het moet zeggen, maar ik heb geen idee wat je bedoeld. Als je het in de draft environment speelt waarin hij voorkomt dan is meestal je hand wel zo'n beetje leeg op het moment dat je deze speelt? Of was dit EDH?
dit. weekend deze kaart gespeeld deze kaart is echt hard mocht 2 x wild vote 1 x angel of hope op tavel voor de free vote jin gitaxias toen. zag ik de tegenspeelers boos kijken heb veel lol met deze kaart deze kaart is echt edh topper. oja haalde hem trug met greenwarden of mursa dat was genoeg ik won
potje erna weer feest ulamog de hongerige deze kaart is top aanrader
Ja, een landje spelen (play) of een landje simpelweg op de battlefield leggen (put onto the battlefield) zijn twee compleet verschillende dingen.
Een landje spelen (play) heeft de beperking van max. 1 in de main phase van je eigen beurt.
Maar een landje simpelweg op de battlefield leggen (put onto the battlefield) heeft die beperking niet.
Daarnaast is een land card ook een permanent card, dus ja, je zou extra landjes neer kunnen leggen.
edit: ninja!
Dat mag. De '1 land per beurt' regel verbiedt alleen het spelen van landjes. Direct in het spel gooien met effecten als dit is geen spelen, dus heeft het daar geen last van.
Als ik de beurt dat ik deze kaart speel een landje speel, mag ik dan extra landjes neerleggen als er free word gestemd?
Sorcery
Council's dilemma - Starting with you, each player votes for wild or free. Reveal cards from the top of your library until you reveal a creature card for each wild vote. Put those creature cards onto the battlefield, then shuffle the rest into your library. You may put a permanent card from your hand onto the battlefield for each free vote.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
8/23/2016
The creature cards revealed for the wild votes all enter the battlefield at the same time, followed by the permanent cards put onto the battlefield from your hand for the free votes.
8/23/2016
Any abilities that trigger because of any of those cards entering the battlefield are put onto the stack at the same time, after Selvala’s Stampede finishes resolving. You choose the order that abilities you control go on the stack, followed by each other player in turn order choosing the order for abilities they control. The last ability to be put on the stack will resolve first.
8/23/2016
Unlike the will of the council cards from the original Conspiracy set, where a majority of votes determined what happened, each vote made for a council’s dilemma card adds to the ultimate effect.
8/23/2016
The effects of each council’s dilemma ability happen in the stated order. First the vote occurs, then the first effect, and finally the second effect.
8/23/2016
Because the votes are made in turn order, each player will know the votes of players who voted beforehand.
8/23/2016
You must vote for one of the available options. You can’t abstain.
8/23/2016
If a creature with an enters-the-battlefield council’s dilemma ability leaves the battlefield before that ability resolves, players can still vote for any option that would put +1/+1 counters on that creature, even though-or perhaps especially because-those votes won’t generate an effect.
8/23/2016
No player votes until the spell or ability resolves. Any responses to that spell or ability must be made without knowing the outcome of the vote.
8/23/2016
Players can’t do anything between voting and finishing the resolution of the spell or ability that included the vote.
Decktips