Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,40
FOIL
€ 4,95
En hij ziet er ook erg mooi uit.
Vet!
Eindelijk weer een speelbare FNM promo (juni)
In standard zeker speelbaar. In modern in de toekomst wellicht...
Zeer speelbaar kaartje!
@timewa: MaRo heeft op zijn blog gezegd dat energy niet specifiek aan dit block vast zit, maar wel aan deze plane.
Lijkt me meer een gimmick van deze wereld, zoals de clues in Innistrad.
In een deck met meer Energy effecten is deze inderdaad beter, in een deck dat (charge) counters manipuleert is Tendo beter.
Ik ben benieuwd of men Energy alleen voor dit block in gedachten heeft, of dat het vanaf nu permanent een nieuwe soort manasource is, heeft WotC daar al iets over gezegd?
Absoluut speelbaar. Tendo Ice Bridge werd ook gespeeld, en deze is strict beter - en uncommon.
wat is de mening van de experts voor deze kaart ik vind hem redelijk speelbaar en zeker voor een uncommon
Land
When Aether Hub enters the battlefield, you get E (an energy counter).
T: Add C.
T, Pay E: Add one mana of any color.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/9/2017
E is the energy symbol. It represents one energy counter.
2/9/2017
Energy counters are a kind of counter that a player may have. They’re not associated with specific permanents. (Other kinds of counters that players may have include poison and experience.)
2/9/2017
Keep careful track of how many energy counters each player has. You may do so by keeping a running count on paper, by using a die, or by any other clear and mutually agreeable method.
2/9/2017
If an effect says you get one or more E, you get that many energy counters. To pay one or more E, you lose that many energy counters. Any effects that interact with counters a player gets, has, or loses can interact with energy counters.
2/9/2017
Energy counters aren’t mana. They don’t go away as steps, phases, and turns end, and effects that add mana “of any type” to your mana pool can’t give you energy counters.
2/9/2017
You can’t pay more energy counters than you have.
Decktips