Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Flexibiliteit is belangrijk in Magic. Maar hier betaal je er wel een hoge prijs voor. De eerste keuze geeft je ruwweg 2/3 van een Enlarge, en de tweede ruwweg 2/3 van een Overrun.
Het idee van deze is dat hij een iets mindere Overrun is als je veel beesten hebt, maar dat hij in ruil daarvoor wel beter is als je niet veel beesten hebt.
Maar ja , dat is inderdaad niet heel goed. Als een deck dat Overrun effect speelt weinig beesten heeft liggen is er toch al iets mis aan het gaan. En dan is het beter om gewoon op de winst te spelen dan om je winstkansen te verlagen, enkel om minder hard te verliezen als je deck een keer niet werkt.
Liefhebbers van groen wit kunnen hier anders best wat mee
Voor een uncommon, multi-colored, 5-mana sorcery stelt deze kaart nogal teleur. Hij komt over als een soort mislukte Overrun. Ik denk niet dat liefhebbers van groen-wit hier iets mee kunnen.
Sorcery
Choose one -
- Target creature gets +5/+5 and gains trample until end of turn.
- Creatures you control get +2/+2 and gain vigilance until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/20/2016
The set of creatures affected by Engineered Might’s second mode is determined as the spell resolves. Creatures you begin to control later in the turn and noncreature permanents that become creatures later in the turn won’t get +2/+2 or gain vigilance.
Decktips