Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: The Dark (DRK)
Serie | Normaal | Foil | ||
8th Edition | 1,00 | 1,95 | ||
The Dark | 1,30 |
Prijs:
€ 1,30
"zoals de meeste filosofische vraagstukken "[is het] in essentie heel flauw"
Duidelijk geen filosoof.
Voor geïnteresseerden kan ik melden dat dit de Hobbes' variant is op het theseus paradox. Het origineel is anders.
Dit staat bekend als de paradox van het schip van Theseus, en is zoals de meeste filosofische vraagstukken in essentie heel flauw; de oplossing ligt in een exactere definitie van wat je bedoelt met "Theseus' schip" dan je voor normaal dagelijks spraakgebruik nodig hebt. Er is geen juiste of foute definitie, maar afhankelijk van welke definitie je kiest, krijg je telkens een heel simpel antwoord.
Volgens mij breken filosofen ook al een tijdje hun hoofd (of vier of vijf ervan? ) hierover. Want als je een skelet hebt, en daar verdwijnt een stukje van, die je vervangt door iets nieuws met precies dezelfde moleculaire samenstelling als het ontbrekende deel, dan blijft het hetzelfde skelet. Maar als je een skelet demonteert, alle onderdelen naar een nieuwe locatie vervoert, en het daar weer in elkaar zet, blijft het ook dezelfde skelet.
Wat nu als je steeds een bot weg haalt en vervangt, en dat ene bot vervangt, terwijl je op de nieuwe locatie steeds meer originele botten bij elkaar verzamelt totdat je uiteindelijk het originele skelet weer terug hebt. Op den duur heb je twee "originele skeletten" van dezelfde persoon.
Ik denk dat die heiligen zo aan hun overschot van botten zijn gekomen.
Je mag niet discrimineren op gebied van iemand's aantal hoofden. Maar om eerlijk te zijn trek ik de grens ook bij 4 a 5, voor mij zijn 10 ogen die me aankijken van 1 persoon toch best confronterend.
Voor degene die nog wat dieper in wil gaan op de materie van meer/minder hoofden, raad ik Rock Hydra aan. Kun je hoofden groeien (grow heads) voor RRR!!!
Nou ja, don't judge; als je met vier hoofden naast mij in de trein gaat zitten dan ga ik wel naar een andere coupé, hoor. Twee of drie gaat nog wel, maar bij vier moet je gewoon een grens trekken.
Misschien had Orm wel vier hoofden. #dontjudge
Maar 4 schedels zouden moeten opvallen, zou ik denken althans. Tenzij je stiekem een Russische matryoshkapop bent natuurlijk.
Volgens mij werkt dat dan hetzelfde als met talloze relikwiën van heiligen in onze eigen tastbare wereld. Van het gros van deze heiligen is inmiddels bekend dat ze in aantallen over veel meer botten beschikten dan normale mensen...
Best sneu, eigenlijk. Ben je dood wordt je schedel door een snel schurken meegesjouwd. En hoe werkt dat als je er 4 van op tafel hebt liggen? Ik ben zo verward. Ik geloof dat ik even moet gaan liggen.
@Sybe: Jazeker. Vroeger toen ik nog veel speelde wel. En hij zit al 15 jaar non-stop in mijn highlanderdeck, samen met mijn archeoloog voor artifacts.
Maar voor die kaarten moet je wel wit of groen spelen. De Chimes is stiekem wel iets beter idd, maar deze gebruik ik stiekem soms ook nog best wel in enchantment heavy decks. Daar moet ik dan wel bij zeggen dat ik tegenwoordig alleen nog maar EDH speel.
Dowsing Shaman doet ongeveer hetzelfde. Replenish en Open the Vaults zijn wel eenmalig, maar wel een stuk effectiever.
Dan kun je misschien beter Crystal Chimes spelen, hoewel die niet blijft liggen.
Edit: Werd dit ding ooit gespeeld dan?
Wordt ie nog gespeeld?
Zo nee, wat zijn de moderne vervangers?
Artifact
5, T: Return target enchantment card from your graveyard to your hand.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/4/2004
Can bring back any enchantment.
Decktips