Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Aether Revolt (AER)
Serie | Normaal | Foil | ||
Aether Revolt | 0,50 | 2,95 |
Prijs:
€ 0,50
FOIL
€ 2,95
nog een dork en een Walking Ballista
of modern met Tangleroot
4 kaart combo voor een oneindig groot beest zonder trample of evasion... niet super indrukwekkend, maar wel gaaf als het je lukt in Limited
Deze + Longtusk Cub + Paradox Engine + mana dork
Typfoutjes maken we allemaal.
Bedoelde natuurlijk 1 energy
Ik dacht weer dat jij dacht dat hij dacht () dat hij 'm kon casten voor 2 energy. Ik moet niet met een volle kop proberen dingen te corrigeren, dat werkt niet.
ja, dat kan dus niet
Jan Smit: Pearl, pearl, peeaaarlll
Hij bedoelt dat je 'm op T1 kan casten om 2 energy te krijgen.
lees hem nog even een keer goed jense.
ik bedoel hij is goed, maar ook weer niet ZO goed
En leuk om T1 te casten voor 2 energy!
Dit wordt nog wel een bommetje in limited. Voor je revolt activeren is prima. Lifecrafter’s Bestiary er bij heb je ook nog eens card draw voor een extra .
Creature - Elephant 3 / 4
When Greenbelt Rampager enters the battlefield, pay EE (two energy counters). If you can't, return Greenbelt Rampager to its owner's hand and you get E.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/9/2017
If you have only one E, you can’t pay it even if you want to.
2/9/2017
If you have EE, you have to pay it, even if you don’t want to.
2/9/2017
E is the energy symbol. It represents one energy counter.
2/9/2017
Energy counters are a kind of counter that a player may have. They’re not associated with specific permanents. (Other kinds of counters that players may have include poison and experience.)
2/9/2017
Keep careful track of how many energy counters each player has. You may do so by keeping a running count on paper, by using a die, or by any other clear and mutually agreeable method.
2/9/2017
If an effect says you get one or more E, you get that many energy counters. To pay one or more E, you lose that many energy counters. Any effects that interact with counters a player gets, has, or loses can interact with energy counters.
2/9/2017
Energy counters aren’t mana. They don’t go away as steps, phases, and turns end, and effects that add mana “of any type” to your mana pool can’t give you energy counters.
2/9/2017
You can’t pay more energy counters than you have.
Decktips