Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 9,95
Dat is wel een vieze combinatie ja. =P
Als je hier een deck mee zou willen maken is Drownyard Temple het overwegen waard.
@Bartelrune: "Ik neem aan dat Undiscovered Paradise en Ghost Town niet terug te halen zijn uit je graveyard."
Dat klopt, abilites werken alleen op de battlefield, tenzij anders vermeld.
@Alex: graag meer dan alleen een kaartnaam. Ik heb nu je post ge-edit en er wat meer tekst bij gezet.
Flagstones of Trokair kan je ook nog een beurt extra helpen.
Crucible of Worlds lijkt hiervoor het beste in aanmerking te komen!
Dakmor Salvage komt in de buurt.
Ik neem aan dat Undiscovered Paradise en Ghost Town niet terug te halen zijn uit je graveyard... Zijn er andere landjes waarmee je elke beurt die upkeep kan overleven?
Toch een mooie functie, die random kaart midden in je beeld. Anders was ik nooit langs dit juweeltje gekomen ^^
nooit gereprint, dat is bijzonder
verder mooie art, en al met al toch best ziek
Waar wordt dit in gespeeld? Neem aan dat de prijs niet zo hoog en uitverkocht is omdat het een kaart uit The Dark is.
Gelukkig kan de tegenstander die geen spelen nee...
Ja maar jij hebt een beesje ligge!
Waarom? Als je tegenstander geen land oplegt, krijgt hij ook geen damage. Ok, hij raakt zonder land dan. Maar dat geldt ook voor jezelf.
Heerlijk lage kaart met Ankh of Mishra
Enchantment
When you cast this spell, counter it unless you sacrifice a land.
At the beginning of each player's upkeep, that player sacrifices a land.
When there are no lands on the battlefield, sacrifice Mana Vortex.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/1/2009
When you cast Mana Vortex, its first ability triggers and goes on the stack on top of the Mana Vortex spell. The triggered ability resolves first. When it resolves, you either sacrifice a land or you counter Mana Vortex.
10/1/2009
Mana Vortex’s third ability is a “state trigger.” Once a state trigger triggers, it won’t trigger again as long as the ability is on the stack. If the ability is countered and the trigger condition is still true, it will immediately trigger again.
Decktips