Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander Anthology I (CM2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2013 | 0,40 | |||
Commander Anthology I | 0,45 | |||
Core Set 2020 | 0,30 | 0,75 | ||
Dark Ascension | 0,30 | 0,75 |
Prijs:
€ 0,45
Andere versie wel op voorraad.
oke super.
Het feit dat een spell wat anders is dan een (ability van een) permanent.
edit: te laat.
Het is een abilitie die hem tapped, geen spell.
Enkele posts eerder melde iemand dat deze kaart emrakul kan tappen.
Waarom kan dat hij heeft toch protection van colored spells wat mis ik?
Volgens mij hoopte Arnold inderdaad dat ze allebei niet zouden untappen, maar dat is dus helaas niet wat er gebeurt.
Het effect eindigt omdat je de control over Dungeon Geists verliest, omdat hij ge-exiled wordt. Dus kan het creature weer untappen, maar vanzelfsprekend pas in zijn untap step.
Als een kaart van zone wisselt (en dat doet Dungeon Geists maar liefst twee keer, van de battlefield naar de exile zone en vice versa), is het een compleet nieuw object, zonder herinnering aan zijn vorige bestaan. Dus de Dungeon Geists die terugkomt, is een andere Dungeon Geists dan die ge-exiled werd. Dus is het effect onherroepelijk beëindigd.
edit: te laat.
@GH: Overigens een correcte aanname... want ik was vanmiddag ook online.
Het eerst-getapte creature mag gewoon weer untappen in het begin van de volgende beurt, aangezien de Geist die hem getapt heeft niet meer op het veld ligt. Als een object namelijk opnieuw de battlefield entert ziet het spel hem als een nieuw object en worden er geen links gelegd naar zijn vorige bestaan.
Dus indd, wat GH zei (en superchef dus ook) klopt.
Dat is precies wat ik zei. Lol.
Indien ik fout zat, zouden de meeste guru's me inmiddels wel gecorrigeerd hebben.
gh begrijpt de vraag niet zo denk ik
dungeon geist heeft iets getapt,exile met venser,komt weer terug en tapt de volgende. beide blijven getapt tot en met je tegenstanders volgende untap step. welke dungeon geist voor het laatst heeft getapt die blijft getapt
Nee.
De ability leest duidelijk.
" For as long as you control Dungeon Geists."
Dit betekent dat als je de Geists exiled met Venser, dat je hem even niet controlled. De Geists komt weer terug in het spel als een nieuw creature, en dat beest dat je voorheen had getapped kan gewoon weer geuntapped worden, tenzij je hem opnieuw target.
vraagje als ik deze met venser exile en een ander beest tap blijft het eerst beest dan ook getapt
blij dat ik ze inkocht voor de lage prijs
Yes! Nu weet ik eindelijk hoe ik de art moet zien! Dacht heel lang dat het een soort slang was ofzo, maar ik twijfelde nogal..
Bedankt Ivo!
Misschien overbodig om er nog bij te zetten, maar deze grote vriend kan ook Emrakul, the Aeons Torn uittappen.
Moet op zich geinig zijn, 3 spookjes die emrakul afvoeren en in de kerker mikken ^^
vergeet niet het is ook een spirit.
Waardoor hij ook hexproof kan krijgen van. Drogskol Captain
En het is ook een 4 mana Flying 3/3 beest. Voor blauw. Nu mogen we verwend zijn met al die Baneslayer Angels die we voor onze neus geschoteld kregen, maar voor blauw is een Flying 3/3tje lang niet slecht.
Creature - Spirit 3 / 3
Flying
When Dungeon Geists enters the battlefield, tap target creature an opponent controls. That creature doesn't untap during its controller's untap step for as long as you control Dungeon Geists.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/22/2011
If another player gains control of Dungeon Geists, the creature will no longer be affected by the ability preventing it from untapping, even if you later regain control of Dungeon Geists.
1/22/2011
If you gain control of the creature that’s being prevented from untapping, that creature won’t untap during your untap step for as long as you control Dungeon Geists.
4/15/2013
The ability can target a tapped creature. If the targeted creature is already tapped when it resolves, that creature just remains tapped and doesn’t untap during its controller’s next untap step.
Decktips