Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 6,95
Geniale strategie en hersenkraaksels in die tijd, de scenario's waar je rekening mee moest houden hahhaha!
Mooi was die tijd met Chiel Mont....ehh.....timewa
Als je deze enge boom forestwalk wilde geven in 1994 maar niet de 2 leven wilde slikken, kon je ook eenvoudigweg Scarwood Hag spelen en GGGG betalen. Of Hidden Path spelen en dan maar hopen dat je tegenstanders geen groene beesten speelden. En als ze dat wel deden kon je altijd nog je eigen forests opeten met Wood Elemental.
Dat zijn zeer toepasselijke woorden!
Wat een bizar grappig plaatje
Creature - Treefolk 4 / 4
GG: Wormwood Treefolk gains forestwalk until end of turn and deals 2 damage to you. (It can't be blocked as long as defending player controls a Forest.)
BB: Wormwood Treefolk gains swampwalk until end of turn and deals 2 damage to you. (It can't be blocked as long as defending player controls a Swamp.)
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/1/2009
Causing Wormwood Treefolk to gain forestwalk or swampwalk is useful only during the declare attackers step or earlier. Once it becomes blocked, giving it a landwalk ability won’t change that.
Decktips