Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2017 (C17)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2017 | 1,00 |
Prijs:
€ 1,00
Als de activated ability resolvet, moet je ALLE equipments waarvan jij de controller bent, aan Balan attachen. Je mag dus NIET kiezen welke wel en welke niet. Je moet ze gewoon allemaal attachen. En dus inderdaad ook degene die al aan een ander creature ge-attached waren. Die verplaats je naar Balan.
(Het zijn dus de equipments die jij controlt die al dan niet aan een creature ge-attached zijn. Wie het betreffende creature controlt, is vaak hetzelfde, maar niet altijd. En dan gaat het erom wie de controller van het equipment is. En niet wie de controller is van het creature.)
Mag ik kiezen of de Equipments aan Balan komen te hangen?
En gaan alle Equipments van bestaande creatures die ik control ook aan Balan hangen?
Legendary Creature - Cat Knight 3 / 3
First strike
Balan, Wandering Knight has double strike as long as two or more Equipment are attached to it.
1W: Attach all Equipment you control to Balan.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
8/25/2017
Balan’s activated ability has no timing restriction. You can activate it any time you have priority.
8/25/2017
If Balan deals first-strike damage and then gains double strike (most likely because it picked up some Equipment with its activated ability after first-strike damage was dealt), it will also deal regular combat damage.
Decktips