Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2017 (C17)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2016 | 0,50 | |||
Commander 2017 | 0,50 | |||
Commander 2020 | 0,40 | |||
Khans of Tarkir | 0,35 | 2,95 |
Veilig betalen met iDeal
Sterke multiplayer kaart! Ruim de grootste beestjes op, met instant speed.
De Satyr triggert tijdens het resolven van de Doom, en als de Doom helemaal klaar is met resolven kan de trigger van de Satyr op de stack.
De oppo mag dus eerst kiezen wat hij sacrificed, maar hij weet nog niet welk creature jij gaat targetten met de trigger. Dat kies je pas als je de trigger op de stack legt - na het resolven van de Doom.
Als je dit speelt wanneer je al een Satyr Firedancer hebt liggen, kan je dan eerst nog een beestje weghalen door de Firedancer z'n effect, vooraleer oppo een beest moet saccen, of krijgt die eerst de keuze om te saccen?
Instant
Crackling Doom deals 2 damage to each opponent. Each opponent sacrifices a creature with the greatest power among creatures that player controls.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/20/2014
If a player controls two or more creatures tied for the greatest power among creatures they control, that player chooses one of them to sacrifice.
9/20/2014
The sacrifice is not dependent on the damage being dealt. It doesn’t matter if that damage is prevented or redirected.
9/20/2014
Crackling Doom doesn’t target any player or creature. For example, a creature with protection from black could be sacrificed.
9/20/2014
In a multiplayer game, each opponent, starting with the active player and proceeding in turn order, chooses which creature they will sacrifice and then all creatures are sacrificed at the same time. Each successive player will know what the players before them chose to sacrifice.
Decktips