Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2017 (C17)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2014 | 4,95 | |||
Commander 2017 | 0,60 | |||
Crimson Vow Commander | 0,01 |
Prijs:
€ 0,60
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Sorcery
Destroy all creatures with power greater than target creature's power.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
11/7/2014
Use the power of the target creature as Fell the Mighty resolves to determine which creatures are destroyed. Fell the Mighty doesn’t target any of those creatures, so a creature with hexproof or protection from white will be destroyed if its power is high enough.
11/7/2014
Fell the Mighty won’t destroy the target creature.
11/7/2014
If the target creature is an illegal target when Fell the Mighty tries to resolve, Fell the Mighty won’t resolve and none of its effects will happen. No creatures will be destroyed.
Decktips