Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 4,95
Ik kan je post niet editen, maar dan hebben we het over True-Name Nemesis.
Denk ook omdat het design team van Commander een heel ander team is die zich bezig houdt met nieuwe standard sets. Er worden vast veel kaarten bedacht die te sterk in het modern format zou zijn, een goed voorbeeld zou die 3/1 merfolk met protection from target opponent zijn. Sorry, weet even de naam niet.
Die kaart is goed genoeg voor Legacy, het zou modern compleet breken.
Je design ruimte word zoveel groter als je geen rekening met modern hoeft te houden.
Omdat dat zo afgesproken is.
Vraagje waarom mag je commander kaarten niet gebruiken in modern?
Maar dat zou dan alleen maar werken op je eigen Commander, gezien de opponent er gewoon voor kan kiezen om zijn Commander terug naar de Command Zone te laten gaan.
Ik vind het wel wat hebben. 'In het echie' heb je ook geen commander op het slagveld, maar blijft lekker op de achterhoede. Misschien krijgen we nog wel iets meer interactie met de command zone in de toekomst, bijvoorbeeld "Put target commander in the command zone into it's owners graveyard.'
Eminence is eerlijk omdat het echt tribal decks pushed. Tribal is nooit tier 1 in commander voor zover ik weet dus geen probleem mee.
Ben het ermee eens dat Eminence een beetje misplaatst is. Ik vind The Ur-Dragon zelf supervet, maar Eminence betekent gewoon dat hij in principe altijd aanwezig is ipv alleen als je 'm ook echt gespeeld hebt.
Het haalt een beetje het idee weg dat dingen alleen werken als ze op de battlefield liggen ook.
Ik heb sowieso een pest hekel aan dit soort abilities, gezien het letterlijk maar in 1 formaat werkt, Oloro en Derevi zijn net zo. Abilities zoals Eminence / of het hebben van abilities die te gebruiken zijn in de Command Zone is onnodig en idioot IMO.
Ugh, Eminence is zo'n stomme ability. Het heeft letterlijk nul counterplay..
Legendary Creature - Dragon Avatar 10 / 10
Eminence - As long as The Ur-Dragon is in the command zone or on the battlefield, other Dragon spells you cast cost 1 less to cast.
Flying
Whenever one or more Dragons you control attack, draw that many cards, then you may put a permanent card from your hand onto the battlefield.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
8/25/2017
You draw one card for each Dragon you controlled that attacked, even if some of them left the battlefield before The Ur-Dragon’s triggered ability resolves.
8/25/2017
You may only put one permanent card from your hand onto the battlefield, no matter how many Dragons you attacked with or how many players they attacked.
8/25/2017
If a Dragon you control enters the battlefield attacking, it won’t cause The Ur-Dragon’s last ability to trigger.
8/25/2017
The Ur-Dragon’s triggered ability resolves after all attackers have been chosen. You can’t attack with some Dragons, put a creature card with haste onto the battlefield, and then attack with that creature. Similarly, any “whenever a creature attacks” abilities of the permanent card you put onto the battlefield won’t trigger.
Decktips