Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Iconic Masters (IMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
4th Edition | 0,35 | |||
Alpha | 9,95 | |||
Asian BB 4th | 0,70 | |||
Beta | 7,95 | |||
FtV Exiled | 2,50 | |||
Alle FtV zijn speciale foils. | ||||
Iconic Masters | 1,00 | 1,00 | ||
Revised | 0,50 | |||
Strixhaven Mystical Archive | 0,75 | 4,95 | ||
Strixhaven Mystical Archive (EF) | 2,95 | |||
Etched Foil | ||||
Strixhaven Mystical Archive (EF-JP) | 14,95 | |||
Etched Foil Japans | ||||
Strixhaven Mystical Archive (JP) | 19,95 | 59,95 | ||
Japans | ||||
Unlimited | 1,20 |
Prijs:
€ 1,00
FOIL
€ 1,00
Andere versie wel op voorraad.
Top, erg bedankt voor de uitleg! Ik snap niet waarom iedereen dan absoluut die fireballs wil in old school als disintegrate minstens even goed is
605.3. Activating an activated mana ability follows the rules for activating any other activated ability (see rule 602.2), with the following exceptions:
605.3a A player may activate an activated mana ability whenever he or she has priority, whenever he or she is casting a spell or activating an ability that requires a mana payment, or whenever a rule or effect asks for a mana payment, even if it's in the middle of casting or resolving a spell or activating or resolving an ability.
605.3b An activated mana ability doesn't go on the stack, so it can't be targeted, countered, or otherwise responded to. Rather, it resolves immediately after it is activated. (See rule 405.6c.)
En welke timing is dit dan, op zich kan je toch altijd een mana ability activeren?
De Birds of Paradise is nergens voor nodig!
Channel staat volledig los van alle andere mana abilities. Nogmaals, "any time you could activate a mana ability" slaat alleen op timing rules, niet op wat je op tafel moet hebben liggen.
EDIT: (Post hieronder is ge-edit.) Yep, dat is de klassieke combo!
wacky erg bedankt voor de uitleg, dit wil dus zeggen de combinatie channel-fireball evengoed channel disintegrate kan zijn?
De frase "any time you could activate a mana ability" heeft gewoon betrekking op de timing rules. Dat wil zeggen, Channel geeft aan jou als speler het vermogen om aan je mana pool toe te voegen en dat mag je doen onder dezelfde omstandigheden zoals je mana abilities zou gebruiken.
Wat het niet betekent, en wat jij lijkt te impliceren, is dat Channel's ability gekoppeld wordt aan een andere mana ability. Dus, ook al heb je geen Birds of Paradise dan mag je de ability van Channel nog steeds gebruiken en zo vaak als je wilt, zolang je maar 1 leven betaalt per .
Ik heb een vraag over deze kaart:
"Any time you could activate a mana ability"
Stel ik heb bv een birds of paradise liggen, wilt dit dan zeggen dat ik de mana ability van de birds moet activeren en dan 1 keer de channel kan toepassen? Of als die birds inligt kan ik zoveel keer de channel abllity doen zolang ik de mogelijkheid heb om de birds te tappen?
Als je toch channel gebruikt kun je ook een T1 kill doen Mountain, Black Lotus, Channel, Fireball
T1: Forest
T2: Channel + Emrakul, the Aeons Torn (krijg extra beurt)
2e T2: Val aan met Emrakul, the Aeons Torn
"Legal in: Commander", moet banned zijn; hier
Of zoals Jan laatst deed, turn 2 Channel into Ulamog, the Infinite Gyre+Sundering Titan, en hopen dat de tegenstander niet Mountain->Lightning Bolt ging
Een counter is een 2 voor 1, dat is vervelend.
In MODO cube Beurt 2 Channel into Kozilek of Myr Battlesphere is echt niet leuk
@Roland:
Dat is in ieder geval een stuk cooler dan Fireball ofzo .
Wat is er zo vervelend aan counters? Je hoeft toch pas mana (dus levens) te betalen als de Alliance of Arms al is aan het resolven, dan bepaald iedereen wat hij betaald en waarmee.
ik heb wel eens een combo gedaan met Channel+Alliance of Arms+Suture Priest prima voor multiplayer, alleen counters zijn vervelend ...
Staat een foutje in Tournooi info. Deze is banned in Commander.
Sorcery
Until end of turn, any time you could activate a mana ability, you may pay 1 life. If you do, add C.
Restricted in: Vintage
Banned in: Legacy, Commander
11/17/2017
Once your life total is 0, you can’t pay any more life, even if you’ve somehow not lost the game yet.
Decktips