Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Rivals of Ixalan (RIX)
Serie | Normaal | Foil | ||
Rivals of Ixalan | 0,20 | 1,95 |
Prijs:
€ 0,20
FOIL
€ 1,95
Als je geen beestje hebt liggen mag je hem niet eens casten. Spells met een target mag je alleen casten als je een legaal target kan aanwijzen.
En als er geen legaal target meer is bij resolven (bijvoorbeeld omdat het beestje dood ging) wordt hij inderdaad gecountered bij gebrek aan target (fizzled), en mag je ook geen extra landje spelen.
Vraagje
Als ik het goed begrijp fizzled deze kaart helemaal wanneer ik geen beestje op het speelveld heb liggen?
Mvg,
Sorcery
Target creature you control explores. (Reveal the top card of your library. Put that card into your hand if it's a land. Otherwise, put a +1/+1 counter on the creature, then put the card back or put it into your graveyard.)
You may play an additional land this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/19/2018
Enter the Unknown’s effect allows you to play an additional land during your main phase. Doing so follows the normal timing rules for playing lands.
1/19/2018
The effects of multiples of Enter the Unknown in the same turn are cumulative. They’re also cumulative with other effects that let you play additional lands, such as the one from Wayward Swordtooth.
1/19/2018
If you somehow manage to cast Enter the Unknown when it’s not your turn, the target creature explores when it resolves, but you won’t be able to play a land that turn.
1/19/2018
If the target creature is an illegal target by the time Enter the Unknown tries to resolve, the spell doesn’t resolve. It won’t explore, and you won’t be able to play an additional land.
1/19/2018
Once an ability that causes a creature to explore begins to resolve, no player may take any other actions until it’s done. Notably, opponents can’t try to remove the exploring creature after you reveal a nonland card but before it receives a counter.
1/19/2018
If no card is revealed, most likely because that player’s library is empty, the exploring creature receives a +1/+1 counter.
Decktips