Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Rivals of Ixalan (RIX)
Serie | Normaal | Foil | ||
Rivals of Ixalan | 4,95 | 13,95 |
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 13,95
tsja leuke kaart.. ik denk dat het met elfjes wel leuk samen gaat
Sowieso speel je deze nooit op een leeg board. Beide ability's die zijn te gebruiken na het casten hebben een of meerdere creatures nodig om nutig te zijn. Dat betekent dus ook dat je Huatli kan beschermen, wat ze zelf niet kan.
Ik denk dat hij bedoelt dat je zelf niet aangevallen wordt, maar je planeswalker. Dus dat er effectief wat damage geprevent wordt. Verder ben ik het totaal niet met de gedachtegang eens, want de overige removal voor planeswalkers is veel beperkter. Bovendien is het feit dat je bang bent dat mensen je planeswalker aan gaan vallen in mijn visie een goed teken, want dat betekent dat je denkt druk uit te voeren op je tegenstander en dat is precies wat je wil doen. Ik zou me pas zorgen gaan maken als je van een planeswalker denkt dat ze die niet aan gaan vallen.
Hoezo gain life?
Ik vind dat het argument net meer geldt voor planeswalkers (dan voor andere kaart types), omdat ze ook doodgaan aan combat damage. Dus typisch moet je maar net de removal in hand moet hebben, wat soms tegen kan vallen (geldt wel voor alle tegenstanders, dus typisch moet je 3 mensen ontwijken). Maar tegenover planeswalkers volstaat het ook om creatures te hebben, die hem/haar kunnen aanvallen. Dus ofwel heb je de removal, ofwel heb je combat damage, ofwel heb je geluk. Dus omdat ze net wat meer moeten ontwijken, vind ik het "dies-to-removal"-argument voor planeswalkers net iets belangrijkers.
Grote kans dat deze kaart een "Gain 3-8 life" voor is.
Dat begrijp ik niet helemaal. Dies to removal en combat damage zijn toch twee totaal verschillende dingen? Bij removal voor planeswalkers denk ik eerder aan Dreadbore of Hero’s Downfall-achtige dingen. Ik ben het er wel mee eens dat de ultimate van Huatli een van de gemakkelijkst te triggeren ultimates zou moeten zijn.
Persoonlijk vind ik dat het "dies-to-removal"-argument net wat meer geldt voor planeswalkers, aangezien die doodgaan aan combat damage.
Dit is echter weer zo'n typisch "dies to removal" argument though Je moet maar net de juiste kaart hebben ertegen. Soms gebeurt het, soms niet. Een emblem dat de turn na spelen verkregen kan worden en dat iedere creature die de battlefield bij je entered, tokens inclusief, in een draw veranderd, kan erg gamebepalend zijn en imho het risico wel waard.
Ja, maar veel mensen hebben in commander juist voor dit soort dingen een hele hoop removal of grote creatures met trampel om meteen deze aan te vallen... best jammer als dat gebeurd, maar ja, dat is commander nou eenmaal.
Denk dat dit in commander een monsterkaart wordt. Zal denk niet TE moeilijk zijn om 4-5 beesten op het veld te krijgen met deze, 1 klokronde te beschermen en volgende beurt een emblem te krijgen dat je voorziet van ERG veel draw.
Legendary Planeswalker - Huatli
+1: Put a loyalty counter on Huatli, Radiant Champion for each creature you control.
-1: Target creature gets +X/+X until end of turn, where X is the number of creatures you control.
-8: You get an emblem with "Whenever a creature enters the battlefield under your control, you may draw a card."
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/19/2018
If you activate Huatli’s first ability while you control no creatures, she’ll get one loyalty counter from the ability’s activation cost and no others as it resolves.
1/19/2018
The number of creatures you control is counted only as Huatli’s first or second ability resolves. Once her second ability resolves, the bonus won’t change, even if the number of creatures you control changes later in the turn.
Decktips