Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Masters 25 (A25)
Serie | Normaal | Foil | ||
Apocalypse | 5,95 | 39,95 | ||
Conspiracy | 4,95 | 24,95 | ||
Judge Gift | 34,95 | |||
Masters 25 | 5,95 | 9,90 |
Klopt Destroy-effecten mag je gewoon regeneraten, zolang er dus niet bijstaat dat het niet mag.
Mag ik mijn Troll Ascetic regeneraten als ik met pernicious deed de boel opblaas? Ik dacht van wel, aangezien er geen bury of can't be regenerated bij staat.
nja een groot deel van de tokens, tokens die je krijgt dmv Rite of Replication op een Squire zijn weer CMC 2
En tokens natuurlijk.
Ja, alles met CMC gaat dan kapot, bijv. een Ornithopter.
Kan ik the deed opblazen voor nul?
Alle kaarten gaan tegelijk kapot en zien elkaar kapot gaan.
Pattern of Rebirth triggert dus inderdaad.
Vraag: als ik een 2 mana-creature met Pattern of Rebirth heb en ik cast deze voor x=4. Mag ik dan nog wel een creature uit mijn library spelen omdat de creature kapot gaat of is de Pattern of Rebirth gewoon kapot?
die judge gift is gewoon de perfecte kaart voor mij.
supermooie art, geweldige quote uit Shakespeare.
En dan hebben we het nog niet over wat deze kaart doet.
Ik ben fan!
(sorry moest het even kwijt)
"vernietig elk beest" vs. "vernietig alle beesten"
Maakt inderdaad niet uit.
Wat Rick ook zegt: Dit is in het Engels de manier om het grammaticaal correct èn zo duidelijk mogelijk te verwoorden.
bij each is de voorwaarde dat ze (in dit geval) kosten. Bij all zijn er geen voorwaarden
Wat is dan precies het verschil tussen each en all? Of maakt het eigenlijk gewoon niet uit?
Ja, helaas wel.
Protection werkt (o.a.) tegen targeten en tegen damage.
Maar "destroy each creature" target niet.
En "destroy" is wat anders dan damage.
nub vraagje, ben het even kwijt
Mirran Crusader gaat wel of niet dood aan Deed ?
@maarten: Nee. De Skyshaper is een onderdeel van de Legacy van de Weatherlight (= Legacy Weapon). Dit is een bom
Enchantment
X, Sacrifice Pernicious Deed: Destroy each artifact, creature, and enchantment with converted mana cost X or less.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
3/16/2018
If a permanent has X in its mana cost, X is considered to be 0.
3/16/2018
A token has a converted mana cost of 0 unless it is copying something else.
Decktips