Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Masters 25 (A25)
Serie | Normaal | Foil | ||
Dragons Maze | 0,50 | 1,95 | ||
Masters 25 | 0,50 | 1,50 |
Prijs:
€ 0,50
FOIL
€ 1,50
Andere versie wel op voorraad.
Ik vind dit nog altijd lijken op Kratos met een ontploft hoofd
Dragon Throne of Tarkir is niet bepaald legacy playable.
Ruric's grootste probleemis dat ie elke beurt moet aanvallen en daardoor dood kan worden geblockt. Gelukkig is Dragon Throne of Tarkir zeer geschikt om dat te verhelpen en meteen de rest van je kudde te boosten.
ok...ik vat hem!
Bedankt voor je heldere uitleg.
Ik denk dat je het punt mist: zodra dit ding ligt, kan storm nagenoeg niet meer winnen. Zeker niet als dit ding + de rest van je elven iedere beurt schoppen, wat een zéér snelle klok is. Je hebt dan geen NO/Glimpse meer nodig. Basically moet de storm-speler dan een Chain of Vapor op hand hebben, + genoeg actie om met 6 levens minder af te gaan (wat moeilijk wordt als je 6 levens minder hebt voor Ad Nauseam).
Het is een win als dit ding ligt, dat is de kern van mijn verhaal. Don't worry.
Tja...dat klopt. Elves kan natuurlijk best aardig lopen zonder NO/glimpse. Maar dan heb je wel veel dode kaarten in je deck. Sideboard voor elves heeft niet echt veel creatures erin toch? Is Mindbreak Trap dan niet beter?
Het is nagenoeg game als je deze neerlegt tegenover Storm-decks. Daarnaast hoef je zelf geen non-creatures meer te spelen als deze ligt.
Ik snap niet zo goed hoe deze kaart soms gespeeld wordt in NO elves. Aangezien dat deck zelf 11 non-creature spells speelt. Iemand die het wel weet?
Klopt! Casten is heel iets anders dan het activeren van een ability, dus Ruric blijft stoïcijns onder de Bloodrush.
Hoe zit deze kaart met bloodrush kaarten?
Bloodrush is een abillity toch, dus geen 6 damage?
Ik snap erg goed dat deze een van de bombs was in het midrange deck dat in Pittsburg het afgelopen weekend de standard heeft gewonnn. Deze gaat zeker play zien in decks je moet hem wel blocken anders krijg je 6 dmg, als je dat doet moet je wel traden voor iets want removen met een spell is extreem prijzig. zelfs speel ik deze ook met Voice of Resurgence om nog meer caster heeft te hebben in mijn deck.
Lol had hem deze keer in mijn deck op een draft, hij heeft me paar keer enorme damage gedaan, 12 in 1 ronde, waarvan 6 toen ik op 7 leven stond, maar moest wel anders kon hij voordelig creatures ruilen voor de winst.
Misschien dat ik hem in deck ga soppen met Nearheath Pilgrim ofzo dan kan ik die damage gewoon negeren, het is dat hij zoveel creatures sloopt maar verder deed hij mij meer damage dan de tegenstander.
Ik had deze op de pre-release ook ergens tegen me, maar ik heb me er door heen geworsteld. Onder andere met een 9/8 Ruination Wurm, die houdt hem ook wel tegen.
Mijn eerste keer tegen deze kaart speelde ik met mijn deathtouch deck, Ambush Viper is de beste removal spel die ik tot nu toe kon vinden tegen deze Hij deed me helemaal geen pijn
6 mana is echter wel perfect voor deze, zeker gezien zijn impact in gemiddeld spel want de meeste spelen geen deck met slangetjes die je opeens doodbijten.
Zeker niet te duur, 5 mana zou bv veels te goedkoop zijn geweest voor een 5/5 met deze ability, Nu is het al een enorm gevaalijk beest met denk ik meer gevaar, als je al laag met je levens staat is een removal spel levensgevaarlijk.
alleen is zijn cc 1-tje te hoog om hem speelbaar te maken, een 5/5 die 5schade doet en 3 kost was veel boeiender geweest mijns inziens
Legendary Creature - Ogre Warrior 6 / 6
Vigilance, reach
Ruric Thar, the Unbowed attacks each combat if able.
Whenever a player casts a noncreature spell, Ruric Thar deals 6 damage to that player.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
3/16/2018
Ruric Thar’s triggered ability triggers whenever any player casts a noncreature spell, including you.
3/16/2018
Ruric Thar’s triggered ability resolves before the spell that caused it to trigger. The ability will resolve even if that spell is countered.
3/16/2018
If Ruric Thar can’t attack for any reason (such as being tapped or having come under that player’s control that turn), then it doesn’t attack. If there’s a cost associated with having a creature attack, the player isn’t forced to pay that cost, so Ruric Thar doesn’t have to attack in that case either.
Decktips