Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Elves vs Inventors (DDU)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2013 | 0,50 | |||
Commander 2014 | 0,60 | |||
Commander 2016 | 0,60 | |||
Commander 2018 | 0,60 | |||
Commander 2021 | 0,50 | |||
Commander Anthology II | 0,60 | |||
Double Masters | 0,50 | 1,00 | ||
Elves vs Inventors | 0,50 | |||
Scars of Mirrodin | 0,50 | 3,95 |
Veilig betalen met iDeal
Ja, die trigger ligt op de stack en die resolvet gewoon en sterker nog, je bent alleen maar heel lief voor je tegenstander. Je hebt namelijk Myr Battlesphere als het ware vigilance gegeven, want een creature die gedeclared is als attacker, weer untappen haalt hem NIET uit combat. Die valt dus gewoon nog steeds aan.
Mijn tegenstander valt aan met Myr Battlesphere, en tapt alle vier zijn tokens. In response untap ik zijn Myr met mijn Voltaic Key. Krijg ik dan nog altijd vier damage van zijn getapte Myr-tokens, of doen ook die geen schade?
deze art blijft gewoon geniaal.
" RENNEN " denken al die myrs ^^
Kan je nagaan, had ook nog Myr Turbine erbij weten te pakken. 1 potje iemand met een 14/7 infect gerost. Nadat ze al 10 leven kwijt was vanwege de trigger die ik aan het begin van de dag nog niet goed had gelezen en de damage altijd vergat.
Tja, meestal ga je gewoon voor wat goed is voor je deck, in een draft, en niet voor gewoon 'een krachtige kaart'. Als je deck niet veel synergie heeft met Myr Battlesphere, dan neem je hem niet.
Dat kan best hoor.. Misschien had je buurman een insane infect deck en pakte hij er een Plague Stinger of Skinrender overheen. Of een rare/mythic.
Maar ik geef toe, dit is wel een bommetje die zelden doorgegeven zou mogen worden.
Deze gister gedraft. Werd aan mij doorgegeven :| wth...
@ david
Dan nog gebruik je Kuldotha Forgemaster liever om een colossus in play te krijgen.. aangezien je ook weer artifacts (probably myr) moet sacrificen. Dit gaat dus ook weer van de power van de battlesphere af.
Ja, het is non-combat damage aan een tegenstander. Dus mag je die redirecten naar 1 van zijn planeswalkers.
kan ik de damage van de tweede abilty van Myr Battlespehere redirecten naar een planeswalker van de defending player?
In dit deck werkt ie nogal goed: hier
Hij gebruikt Kuldotha Forgemaster om 'm in het spel te cheaten.
Je kan 'm met mana acceleratie zo vroeg als Turn 3 spelen (heb je wel een Birds of Paradise en 2x {Lotus Cobra} nodig...) Ik denk echter dat je in een dergelijk geval liever voor een andere fatty gaat zoals Iona, Shield of Emeria.
Je kan 'm Turn 3 in het spel "cheaten" via Shape Anew, maar in dit geval denk ik dat je liever voor Blightsteel Colossus gaat.
Je kan ook gewoon acceleren via myr's, dan is het een Turn 4 Battlesphere (T2 Myr, T3 2x Myr, T4 = 7 mana)
Waarschijnlijk de beste manier is om te accelereren via Grand Architect. Afhankelijk van je blauwe beesten kan je Myr Battlesphere zo vroeg als T3 het spel in krijgen (moet je dus 3 1-drops spelen in T1 en T2 voor 8 mana T3) Maar wederom vraag ik me een beetje af of Myr Battlesphere dan de meest interessante keuze is.
Dus, er zijn zat manieren om deze snel in het spel te leggen in standard, maar volgens mij is het enkel effectief genoeg in een Myr deckje.
Weinig anders op het moment dan mana-myrs en Everflowing Chalice ben ik bang, Het handigst iig!
@ Magnus Magicus: Dat truucje had ik nog niet ontdekt.
Weet iemand nog iets om deze snel op het veld te leggen in standard?
Wat je wel kunt doen, is aanvallen met al je creatures, inclusief de Myr tokens, maar niet met de Galvanizer. De Battlesphere triggert en gaat op de stack. Nu reageer je door al je Myr te untappen. Je laat de Battlesphere trigger resolven en tapt al je Myr (inclusief de Battlesphere zelf ). Zoveel damage kun je doen en zoveel bonus krijgt de Battlesphere, in dit geval dus 11.
Artifact Creature - Myr Construct 4 / 7
When Myr Battlesphere enters the battlefield, create four 1/1 colorless Myr artifact creature tokens.
Whenever Myr Battlesphere attacks, you may tap X untapped Myr you control. If you do, Myr Battlesphere gets +X/+0 until end of turn and deals X damage to the player or planeswalker it's attacking.
Vraag: Wat een maffe art! Is hier een wallpaper van zodat ik elke dag kan lachen?
Antwoord: Jazeker! Je kunt 'm hier vinden!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
You choose the value for X as the last ability resolves. You can’t choose a value for X that’s greater than the number of untapped Myr you control.
1/1/2011
You can tap any untapped Myr you control as the last ability resolves, not just the Myr tokens you put onto the battlefield with the first ability. This includes Myr that haven’t been under your control since your most recent turn began.
1/1/2011
As the last ability resolves, you can tap untapped Myr you control even if Myr Battlesphere is no longer on the battlefield by then. If that has happened, Myr Battlesphere won’t be able to get the +X/+0 bonus, but it will still deal X damage to the appropriate player or planeswalker.
Decktips